Friday, January 31, 2014

Soo Winci Sambut Tahun Baru Cina dengan Iqram Dinzly

PETALING JAYA: Penyanyi dan bekas peserta MasterChef Malaysia All Star, Soo Wincci memberitahu akan menyambut sambutan Tahun Baru Cina pada tahun ini dengan pelakon Iqram Dinzly.

Wincci, 29, berkata, dia akan menghabiskan masa bersama Iqram pada hari kedua perayaan itu dan akan memasak untuk lelaki berkenaan.

"Seperti biasa pada hari pertama saya akan menghabiskan masa bersama keluarga manakala hari kedua saya akan memasak hidangan istimewa untuk Iqram di rumahnya.

"Tetapi jangan salah faham kerana saya memasak bukan hanya untuk dia tetapi rakan-rakan lain yang terlibat dalam projek sebuah drama lakonan kami," katanya kepada mStar Online.

Kalau iqram betul-betul ikhlas nak kan Soo Wincci kenalah kerja keras macam dia dan faham dirinya yang kuat kerja. Soo Wincci masih lagi muda dan cantik, sudah pasti dia akan dikejari oleh media dan produksi. Sementara masih cantik dan diminati inilah kena kerja keras sehabis mungkin kalau dah masuk 40an dah tak laku.
 
Wapkan Wajah Anda Setiap Hari Pasti Nampak Lebih Cerah, Lembut dan Lebih Muda dari Usia

Felixia Sambut Raya Cina Dengan Pakaian Muslimah

Kuala Lumpur: “Saya tak tolak kemungkinan peluk Islam. Semuanya bergantung pada Tuhan. Sama ada cepat atau lambat, Dia yang tentukan. Saya tunggu hidayah,” kata Felixia Yeap. Model jelita berusia 28 tahun itu yang pernah beraksi untuk majalah Playboy, baru-baru ini mengejutkan masyarakat negara ini apabila berubah imej daripada berpakaian seksi kepada bertudung biarpun masih belum memeluk Islam. “Sejak memakai tudung, saya mempelajari serba sedikit mengenai Islam terutama mengenai Nabi Muhammad SAW dan Kaabah. Terus-terang, saya amat teringin menjejakkan kaki ke Makkah,” katanya.

Malah, kata Felixia, dia menyambut Tahun Baru Cina hari ini dengan pakaian berimej Islam termasuk memakai tudung kerana berasa lebih selesa dan tenang.Menurutnya, Tahun Baru Cina kali ini disambutnya secara sederhana, namun meriah dengan kehadiran ahli keluarga dan saudara-mara terdekat. - hmetro

Sungguh terharu dengan keputusan felixia pakai tudung walaupun belum masuk islam dah la tu sambut raya cina pakai tudung bersama keluarga. Mesti ramai yang bertanya Feredea tak tahu apa alasan yang dia berikan kepada keluarga dan sanak-saudara. Semoga Felixia tabah dan dikurniakan hidayah dari Allah
Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

Nur Aishah Hati Kering Kejar Peragut Dengan Motor Sampai Dapat Tangkap

MELAKA: Keberanian seorang wanita mempertahankan beg tangannya daripada diragut bukan saja menggagalkan usaha peragut itu malah menyebabkan penjenayah terbabit diberkas di Bukit Rambai di sini, malam tadi.

Dalam kejadian jam 9 malam, Nur Aishah Abdul Majid, 22, dalam perjalanan pulang ke rumahnya menunggang motosikal jenis SYM sebelum dia dihampiri sebuah motosikal ditunggang penjenayah dari arah belakang yang cuba meragut beg tangan miliknya.Tindakan peragut itu bagaimanapun gagal apabila mangsa tidak melepaskan beg tangan miliknya malah nekad mengejar suspek yang cuba melarikan diri sebelum terjatuh apabila dihimpit sebuah kereta PERODUA Kancil.

Penjenayah berusia 35 tahun itu terus diberkas pemandu PERODUA Kancil terbabit bersama rakannya yang kebetulan ternampak cubaan lelaki itu untuk meragut.  -hmetro
Memang berani Nur Aishah ni, sanggup membahayakan diri sendiri. Tak ramai perempuan yang punyai hati kering macam dia ni.


Penaja

Sinar Jahitan


Blouse, Baju Muslimah, Dress, Jubah, Tops, Fesyen Terkini

Thursday, January 30, 2014

Katrina Kahfi

Katrina Kahfi




By

Feredea

Dedication


Buku ini khas ditujukan kepada
Amirul Affan
Radzman
Irwan

Mereka adalah sumber ilham untuk saya teruskan berkarya
 
Ilham semasa Feredea masuk dalam gua

Sinopsis


1960. Katrina seorang remaja perempuan yang tersilap langkah. Masalah keluarga yang menghimpit dirinya menyebabkan dia memberontak keluar dari rumah dalam mencari suatu erti kedamaian. Lantas dia terjebak dengan sindiket pelacuran remaja wanita. Nasibnya berubah apabila dapat lepaskan diri dari belenggu rumah pelacuran. Pelarian Katrina terhenti apabila dia nampak sebuah gua untuk mencari perlindungan. Pertemuan dengan Kiai Habib adalah suatu yang tidak dirancang akan terjadi pada dirinya. Di dalam gua dia belajar mengenal Pencipta dan memuhasabah diri bersama Kiai Habib. Tiba masanya dia akan keluar dari gua dan mulakan hidup baru yang lebih bermakna dan bermanfaat pada dirinya.
Tapi ada sesuatu yang aneh berlaku...

Cafe Dalam Gua





Cafe ini sungguh unik terletak dalam gua. Mengikut kata salah seorang pekerja di situ proses pembinaan cafe gua ni sungguh rumit sekali. Mereka terpaksa memotong batu-batu gua beberapa kali sehingga air tidak menitis jatuh ke bawah dan menganggu perjalanan cafe. Apa pun feredea sempat minum kopi o panas dan menikmati suasana dalam gua yang indah

MasterChef Malaysia All Star, Celina Khor Tak Kecewa Kalah, Nak Buka Restoran Masakan Barat

PETALING JAYA: Pengacara dan peserta MasterChef Malaysia All Star, Celina Khor berhasrat membuka sebuah restoran walaupun gagal bergelar juara program tersebut yang berlangsung pada malam Selasa lalu.

Celina, 34, berkata, dia bercadang menghidangkan masakan Barat dan tempatan kepada pelanggan selain mengharapkan impiannya itu menjadi kenyataan pada tahun ini.


"Buat masa ini saya masih dalam proses perbincangan untuk memulakan perniagaan ini kerana saya sedar ia bukan semudah yang disangka," katanya kepada mStar Online.


Celina ditemui selepas majlis tayangan perdana program MasterChef Malaysia All Star peringkat akhir yang diadakan di First Aveneu Bandar Utama di sini.

Dalam pertandingan itu, peserta termuda Arshad Zamir Mohd Azmi, 21, bergelar juara dan berjaya menumpaskan 20 peserta lain.

Dalam pada itu, Celina berkata, dia tidak kecewa apabila kalah kepada Zamir kerana pemuda itu sememangnya berbakat dalam masakan.Dia juga tidak kesal tewas sebanyak dua kali pada peringkat akhir kerana baginya ilmu dan pengalaman yang ditimba menerusi program itu cukup berharga.

"Saya hanya mula memasak secara serius sejak dua tahun lalu dan tidak menyangka dapat sampai ke tahap ini dan pengetahuan tentang bidang masakan semakin bertambah.
https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Pertarungan_Antara_Dua_Alam?id=D6WaAgAAQBAJ
"Zamir memang layak untuk memenangi pertandingan ini kerana dia bukan sahaja berbakat tetapi kreatif dalam menghidangkan masakannya," kata Celina.

Sementara itu, Celina berkata, dia juga bakal muncul dengan buku masakan keduanya dalam masa terdekat ini. - mstar
Feredea adalah salah seorang peminat rancangan MasterChef memang best tengok artis-artis memasak, paling best masa che ta, zain, dan sharifah shahora, micheal ang ada, tak lupa pada abang azwan yang sentiasa ada kontroversi. memang lawak dan seronok. Harap pihak astro akan jemput lebih ramai artis join program ni. Memang betul kata Celinna, apa yang penting bukannya kemenangan, tapi publisiti bagi artis memanglah penting. Kalau dapat tahan lagi lama dia dapat kurangkan kos publisiti untuk dirinya. 

Rogol Kekasih: Mohd (Mentor) Dianiaya Rakan Artis - Akhirnya Terbukti Dia Bebas dari Pertuduhan

Kuala Lumpur: “Malu memang malu, tapi yang penting sekarang saya bebas daripada pertuduhan itu,” jelas penyanyi, Mohd Mentor mengenai pertuduhan kes merogol seorang penyanyi wanita pada awal tahun lalu.

Mohd atau nama sebenarnya Mohamad Izwan Mohamad Nor, 26, berkata, selepas hampir setahun berdepan aib dan kemelut menjejaskan periuk nasinya, dia menerima berita gembira itu apabila dibebaskan sekitar September tahun lalu apabila kes itu ditutup kerana tidak ada bukti. Susulan itu, juara Mentor musim keempat ini berkata, dia turut berhasrat mengadakan sidang media dalam masa terdekat bagi menjelaskan secara terperinci kes terbabit. “Kalau ikut marah, memang ada marah lagi. Bayangkan aib hampir setahun, tapi paling penting saya sudah bebas daripada pertuduhan memalukan itu,” katanya ketika ditemui di Balai Berita di sini, semalam. Mohd berdepan pertuduhan itu selepas dia didakwa merogol peserta Mentor 5 iaitu Noor Nazatul Farahin atau Zatul, 25, 31 Januari tahun lalu di rumahnya di Ukay Perdana, Ampang dekat sini.


Berikutan itu, Mohd direman lima hari bermula 5 Februari 2013 mengikut Seksyen 117 Kanun Tatacara Jenayah bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana kesalahan merogol. Bagaimanapun, selepas beberapa bulan siasatan berjalan, Mohd akhirnya dibebaskan daripada kes itu apabila polis mendapati pertuduhan dikemukakan tidak mempunyai bukti.
Mohd berkata, keputusan mengumumkan status kes itu kepada khalayak menerusi sidang media wajar dilakukan agar kekeliruan dan persepsi buruk yang timbul dapat dipulihkan semula. - metro

Itulah dugaan kehidupan kena fitnah sebab ada orang yang dengki dan tak puas hati. Dalam industri hiburan kenalah lalui semua ini, sebab kebanyakan adalah di kalangan orang melayu, tahu saja lah selalu dengki. Ada yang kena fitnah, kena bomoh, kena boikot. Tapi hanya yang bersabar saja akan berjaya. Dalam pertandingan Mentor 4 terbitan TV3 pada tahun 2010, Mohd menerima wang tunai sebanyak RM100,000 selepas menjuarai pertandingan itu.
Wapkan Wajah Anda Setiap Hari Pasti Nampak Lebih Cerah, Lembut dan Lebih Muda dari Usia

Nenek 100 tahun Masih Lagi Kuat, Makan Ulam, Semua Suami-Suami yang pernah dinikahi dah meninggal dunia

Kuala Nerang: Amalan hanya memakan ulam-ulaman dan ikan rebus yang dicampur dengan halia, serai dan lengkuas serta minum banyak air masak menjadi petua buat seorang warga emas untuk kekal sihat walaupun usianya sudah menjangkau 100 tahun. Difahamkan, warga emas itu Sara Mehat, berasal dari Lubuk Perung, di sini, dipercayai sudah berusia 115 tahun, walaupun kad pengenalannya tertera tarikh lahir pada 19 April 1914. Sara atau lebih dikenali dengan panggilan Mak Long Sara mendakwa keadaan dirinya masih sihat dan kuat, walaupun enam suami yang dikahwininya sebelum ini sudah meninggal dunia. Menurutnya, dia berkahwin ketika berusia 15 tahun dengan suami pertama yang dikenali sebagai Kassim berusia 20-an dan dikurniakan dua anak lelaki dan perempuan. Selepas suaminya meninggal dunia dia berkahwin pula dengan Awang Tasu, 50-an serta dikurniakan dua anak perempuan. - metro

https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Power_Misteri_Nelayan_Terperangkap_di_Alam?id=8AJ8AgAAQBAJFeredea rasa nenek ni memang seorang yang pandai jaga diri dia. Orang dah berusia 100 tahun masih nak berdikari, siap sapu sampah di halaman rumah. Dia memang seorang yang tak mengenal erti penat dan sentiasa berkerja selagi kudrat ada. Macam tak percaya bila semua enam ya...enam suami sudah meninggal dia masih lagi kuat. Semoga nenek ini memberikan Feredea kekuatan untuk meneruskan kehidupan walau apa jua yang berlaku dan sentiasa tidak mengharapkan orang lain.

Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

Wednesday, January 29, 2014

Maizurah Buka Kelas Masakan Kanak-Kanak



https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Power_Misteri_Nelayan_Terperangkap_di_Alam?id=8AJ8AgAAQBAJMasa Feredea pergi di Pustakaan Shah Alam, Feredea diperkenalkan dengan Maizurah Hamzah. Seorang pelakon tapi sekarang dah buat bisnes masakan untuk kanak-kanak. Cook up with confidence. Bengkel masakan dengan confidence untuk kanak-kanak ni memang cantik setting dan sekeliling, macam nak masuk dalam TV pula. Respek dengan Maizurah yang sentiasa mencari peluang untuk memperkenalkan bisnes, bakat dan popular


"Saya tak kisah kalau orang kerap bertanya, bila lagi, bila lagi...? - Lisa Surihani


Menurut Lisa dia tidak kisah dengan pertanyaan ramai tentang bila lagi mereka suami isteri mahu menimang cahaya mata. Cuma dia berasa kecil hati bila ada beberapa pertanyaan diajukan padanya sehingga menyentuh soal yang terlalu peribadi. "Saya tak kisah kalau orang kerap bertanya, bila lagi, bila lagi...? Ini semua kuasa Allah. Mungkin belum rezeki kami. Tapi saya tak boleh terima bila ada soalan-soalan daripada orang sekeliling yang sampaikan menyentuh hal yang terlalu peribadi.

"Saya tak faham kenapa mereka tak sensitif dan tak menjaga perasaan orang lain. Cubalah mereka letakkan diri mereka dalam situasi saya. Bukan kami tak berusaha, tapi tidaklah sampai kami perlu berkongsi tentang perkara itu pada umum.

"Disebabkan soalan-soalan yang sensitif itu, membuatkan saya asyik terfikir walhal saya dan suami, kami okay saja. Sebab itu saya luahkan rasa kesal dengan sikap beberapa pihak itu di Instagram baru-baru ni, mujur ramai yang menyokong saya dan saya rasa lega", tuturnya yang hampir dua tahun mendirikan rumah tangga dengan pengarah dan pelakon Yusry Abdul Halim.

Dalam pada itu menyentuh mengenai perkembangan karier, Lisa kini sedang sibuk menjalani penggambaran filem Cicakman The Movie 3.

Beritahu Lisa, pada awalnya timbul juga rasa bimbang untuk bekerja dibawah arahan suaminya. Namun sehingga kini semuanya berjalan lancar.- http://bit.ly/1aGRuyE

Kalau sesiapa yang sukar hamil atau lambat hamil selepas kahwin memanglah rasa tertekan bila orang kerap tanya bila lagi? Mulut orang memanglah susah nak tutup. Tekanan pada isteri yang lambat hamil lagi teruk dari perempuan yang lambat kahwin. Orang takut perempuan yang andartu tu akan terasa, bila orang tanya bila dia nak kahwin, tapi ramai orang tak rasa sensitif pada isteri yang lambat dapat zuriat. Kesianlah pada mereka.
Semoga Lisa dipermudahkan untuk dapat zuriatnya sendiri.

Ditetak dengan Pisau Sebab Berebut Harta Pusaka

Kota Bharu: Akibat perselisihan faham berkaitan harta pusaka, seorang peniaga diserang adiknya menggunakan senjata tajam disyaki pisau dalam kejadian di Kampung Gaung, Nilam Puri, dekat sini, kelmarin. Dalam kejadian jam 12.30 tengah malam itu, mangsa yang berusia 50 tahun menerima 13 jahitan di kepalanya. Sebelum kejadian, mangsa berada di rumahnya dan suspek yang berusia 40 tahun ke rumah mangsa dengan membawa kayu disyaki untuk merosakkan harta benda milik mangsa. Bagaimanapun, suspek beredar seketika menyebabkan mangsa mencarinya di kawasan berhampiran sebelum suspek tiba-tiba muncul semula dan menyerangnya. Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Kota Bharu Superintendan Idris Abd Rafar ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian itu.
https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Power_Misteri_Nelayan_Terperangkap_di_Alam?id=8AJ8AgAAQBAJ“Siasatan awal mendapati suspek tidak berpuas hati dengan pembahagian harta pusaka arwah bapa yang berpihak kepada mangsa,” katanya - metro

Itulah akibat duit sanak saudara bergaduh, teringat cerita tiga abdul. Ada mesej yang ingin disampaikan dari P Ramlee pada kita semua. Kalau kita dapat harta pusaka tapi tak tahu nak uruskan duit, memang senang aja hilang dan kena tipu dengan bermacam orang terutama perempuan. Akhirnya sekejap aja jad kaya, papa kedana akhirnya.

Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan


Che Ta Nak Hadiahkan Anak Lelaki Pada Zain

Hampir enam minggu kami berkahwin, terus terang saya memang mengharapkan hamil dalam masa terdekat. Usia pun bukannya muda tapi sudah 40-an. Saya teruja nak mengandung lagi sebab anak bongsu saya hasil perkahwinan dengan bekas suami dulu pun sudah berusia 16 tahun.
Pun begitu, ada juga bimbang sebab wanita 40-an dikatakan berisiko untuk mengandung. Mungkin di luar kita nampak sihat, tetapi dalam badan kita tak tahu sama ada masih kuat atau tak? Apa pun saya berharap saya tidak mengalami sebarang masalah untuk mengandung.
Walaupun saya sudah mempunyai 2 orang anak hasil perkahwinan pertama dulu, tetapi tentunya Zain mahukan zuriatnya sendiri. Saya ingat kalau saya dapat hadiahkan seorang anak untuk Zain pun dah jadilah. Tapi mengenangkan dia mahukan anak lelaki sementara saya pula nakkan anak perempuan, nampaknya kenalah mengandung 2 kali.
Zain mahukan anak lelaki kerana katanya boleh buat kawan. Apa yang lebih penting bagi saya adalah tidak kira bayi lelaki atau perempuan, yang penting anak cukup sifat dan sihat. - katanya kepada hmetro
Semoga Che ta dapat zuriat anak yang soleh dan berbakti pada ibubapa. Perempuan yang mengandung selalu berdoa agar anaknya selamat dan sihat. Semoga terkabul hajat yang murni ini.


Sinar Jahitan


Blouse, Baju Muslimah, Dress, Jubah, Tops, Fesyen Terkini

Pereka Fesyen Berebut Taja Baju Kahwin Syanie

PETALING JAYA: Pelakon dan bekas peserta program MasterChef Malaysia All Star, Syanie terkejut apabila ramai pereka fesyen terkenal tampil untuk menaja baju perkahwinannya dengan Nadi Putera Mohd Zainol pada 1 Mac depan. Syanie atau nama sebenarnya, Syaniza Hisham, 41, berkata, mereka berminat untuk berbuat demikian kerana saiz fizikalnya yang besar dan ingin menunjukkan kepada umum wanita berbadan sepertinya masih boleh berfesyen pada hari perkahwinan.


"Saya benar-benar terkejut kerana ramai yang ingin menaja baju pernikahan dan majlis resepsi saya nanti sehingga ada di antara mereka terpaksa saya tolak dengan baik kerana tidak memerlukan banyak persalinan pada hari itu nanti. Tidak sangka walaupun fizikal saya besar rupa-rupanya masih ada yang ingin menaja dan ingin melihat saya kelihatan cantik pada hari bahagia itu nanti," katanya kepada mStar Online.

Syanie ditemui pada majlis tayangan perdana program MasterChef Malaysia All Star episod terakhir di First Aveneu Bandar Utama di sini, malam Selasa.

Syanie dan Nadi Putera Mohd Zainol, 29, bakal disatukan di sebuah resort di Chenang, Pulau Langkawi, Kedah.

Dalam perkembangan sama, Syanie berkata, walaupun mengadakan majlis tersebut di Pulau Langkawi namun dia terharu apabila penaja lain seperti katering dan hiasan sanggup terbang ke sana bagi memastikan semua tersedia untuknya. "Alhamdulillah murah rezeki saya dan wang yang dapat dijimatkan dapat menampung kos penerbangan dan tempat tinggal untuk ahli keluarga sepanjang berada di sana nanti," katanya kepada mstar

Semoga bahagia, perkahwinan ini memanglah satu perjudian kita tak akan kenal suami kita selagi kita tak tinggal bersama selama lebih dari 5 tahun. Masa itu baru perkahwinan kita akan diuji. Perkahwinan yang sebenar adalah berlandaskan hanya kepada Allah. Kita berdoa sentiasa yang terbaik untuk diri kita dan sesama muslim. 



Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

Cikgu Tuisyen Cakar dan Rotan Anak Murid Sampai Lebam Sebab Tak pandai ABC

Kuala Lumpur: Akibat gagal menghafal A, B, C hingga Z dengan lancar apabila bacaan terhenti sekadar pada huruf D, seorang kanak-kanak lelaki berumur empat tahun didakwa dipukul guru tuisyen sehingga luka dan lebam di beberapa anggota badan, kelmarin. Dalam kejadian di pusat tuisyen di Sri Gombak, di sini, Issac Chan Yi Bing dikatakan turut dicakar selain dirotan guru wanita yang sarat mengandung itu. Ibunya, Ong Mei Li, 30, berkata akibat perbuatan guru itu belakang badan anak tunggalnya bercalar dan berdarah, selain lebam di tangan, telinga serta pipi. Menurutnya, kecederaan Issac dikesan selepas kanak-kanak itu pulang daripada pusat tuisyen dalam keadaan menangis dan ketakutan kira-kira jam 7 malam. - metro

Kesian betul budak-budak zaman sekarang ni, stress dengan belajar macam-macam. Zaman kanak-kanak sepatutnya zaman yang paling indah, ceria dan mengembirakan. Sebagai ibubapa kita sepatutnya galakkan berikan mereka kebebasan dan biarkan mereka belajar dari kesilapan dan tegur dengan cara yang baik. Kesian budak ni...semoga kita ambil pengajaran



Montokkan, Anjalkan dan payudara yang kendur, jatuh dan kecil. Anda pasti tampil menawan di hadapan suami anda. Percuma gel mirifica yang gel sapuan luaran extrak herba pueraria mirifica, ginseng dan africana yang terbukti berkesan

Tuesday, January 28, 2014

Penjenayah Larikan wang tunai RM3.3 juta

Kuala Selangor: Empat pen jenayah melarikan wang tunai RM3.3 juta daripada sebuah van keselamatan di sebuah stesen minyak di Ijok di sini, kira-kira 10 pagi tadi. Sumber polis berkata, difahamkan, kejadian berlaku apabila sebuah van syarikat keselamatan berhenti di stesen minyak itu untuk memindahkan wang tunai ke ATM. "Sebaik kenderaan itu berhenti, keempat-empat suspek yang sudah menunggu di stesen minyak berkenaan terus menyerbu dan melarikan van terbabit dengan membawa bersama empat pengawal keselamatan. "Kenderaan itu dilarikan kira-kira 1 kilometer ke sebuah ladang kelapa sawit di Jalan Makmur," katanya. Menurut sumber, sebaik tiba di ladang kelapa sawit itu, empat penjenayah terbabit mula memindahkan sembilan beg berisi wang itu ke sebuah van lain sebelum membakar van syarikat keselamatan itu. 

Kesemua pengawal keselamatan terbabit ditinggalkan bersama van yang terbakar, katanya. Katanya, dua daripada empat pengawal keselamatan mengalami kecederaan melecur pada anggota badan dan sedang menerima rawatan di Hospital Sungai Buloh. - metro
Dahsyat, penjenayah ni dapat lepaskan diri. Feredea rasa pengawal keselamatan sekarang ni, memanglah di kalangan orang-orang yang tak ada pengalaman. Senang-senang dikalahkan dengan penjenayah, walhal mereka ada senapang. Agaknya gaji tak cukup kot. hehe
Penaja

Sinar Jahitan


Blouse, Baju Muslimah, Dress, Jubah, Tops, Fesyen Terkini

Monday, January 27, 2014

'Nyanyi depan wanita sahaja' - Mizz Nina


Petaling Jaya: Penyanyi Mizz Nina membuat keputusan untuk tidak mengadakan persembahan di hadapan penonton lelaki sekembalinya dari mengerjakan haji November lalu.
Isteri kepada vokalis kumpulan Hujan, Noh itu berkata, demikian selepas melancarkan bengkel sempena Hari Hijab Sedunia, di sini, semalam
Katanya, keputusan itu dibuat atas kesedaran sendiri dan tidak dipengaruhi oleh sesiapa.
“Saya akan menyanyi di hadapan penonton wanita saja. Keputusan itu saya buat selepas berhijrah.
https://play.google.com/store/books/details/Feredea_Power_Misteri_Nelayan_Terperangkap_di_Alam?id=8AJ8AgAAQBAJ“Suami menyokong keputusan saya. Saya tidak menyesal meninggalkan bidang muzik kerana sudah puas mengecapinya.
“Kini, saya ingin memberikan perhatian kepada butik dan juga syarikat produksi yang ditubuhkan sejak setahun lalu,” katanya - beritaharian.

Feredea memang respek dengan Mizz Nina yang benar-benar berhijrah dan tak mahu menyanyi di kalayak ramai. Namun, Tuhan dan berikan dia peluang untuk merasai bagaimana buat persembahan dengan muzik dia terdahulu dan buat konsert ke US lagitu ...Sekarang tiba masanya dia tumpukan kepada produksi muzik. Tahniah pada Mizz Nina semoga peroleh keberkata atas segala perngorbanan. 

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas