Katrina Kahfi

Katrina Kahfi




By

Feredea

Dedication


Buku ini khas ditujukan kepada
Amirul Affan
Radzman
Irwan

Mereka adalah sumber ilham untuk saya teruskan berkarya
 
Ilham semasa Feredea masuk dalam gua

Sinopsis


1960. Katrina seorang remaja perempuan yang tersilap langkah. Masalah keluarga yang menghimpit dirinya menyebabkan dia memberontak keluar dari rumah dalam mencari suatu erti kedamaian. Lantas dia terjebak dengan sindiket pelacuran remaja wanita. Nasibnya berubah apabila dapat lepaskan diri dari belenggu rumah pelacuran. Pelarian Katrina terhenti apabila dia nampak sebuah gua untuk mencari perlindungan. Pertemuan dengan Kiai Habib adalah suatu yang tidak dirancang akan terjadi pada dirinya. Di dalam gua dia belajar mengenal Pencipta dan memuhasabah diri bersama Kiai Habib. Tiba masanya dia akan keluar dari gua dan mulakan hidup baru yang lebih bermakna dan bermanfaat pada dirinya.
Tapi ada sesuatu yang aneh berlaku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...