3 Tips Panduan Penjagaan Payudara



Semua orang nak kan assetnya nampak lebih mantap dan menyerlahkan kewanitaan. Secara langsung, ia dapat meningkatkan keyakinan diri tatkala bersama suami dan kepada yang masih lagi belum berkahwin mendapatkan calon suami. Bukannya nak tayang, tapi rasa dalam diri. bila tengok cermin saja, wajah senyum dan yakin terpancar di kaca cermin. Pasti anda dapat menarik gelombang magnetik cinta dengan mudah. 

Oklah saya nak kongsikan 3 cara mudah untuk menjaga payudara anda.

1. Jangan merokok


2. Menyusukan bayi. Ini kerana menyusu anak adalah hak seorang anak untuk mendapatkan nutrisi terbaik dari ibunya. Lebih-lebih lagi ia benteng terbaik yang boleh mengurangkan jangkitan kuman kepada bayi dan mengurangkan risiko kanser payudara pada ibu. 

3. Penggunaan coli. Terdapat banyak pendapat mengenai cara penggunaan coli. Walau bagaimanapun, setakat ini tiada kajian menunjukkan penggunaan coli boleh mengelak payudara kendur. Ada kajian yang mengatakan coli boleh mengurangkan kekenduran hanya pada masa coli itu dipakai. Apa yang lebih penting adalah menggunakan coli yang sesuai dengan saiz dan bentuk payudara seseorang. Coli yang terlalu ketat boleh menyebabkan ketidakselesaan, kesakitan pada tulang belakang (belikat) dan juga tidak baik untuk postur. Terdapat coli yang dibuat sesuai digunakan untuk mengampu payudara ketika menjalani aktiviti sukan. 

4. Senaman. Secara umumnya, senaman fizikal bertujuan untuk menguatkan otot. Walau bagaimanapun, kelenjar payudara tidak mempunyai otot. Tetapi payudara hanya terletak di atas otot dada. Oleh itu senaman fizikal yang boleh menguatkan otot dada ialah berenang kerana secara tidak langsung boleh meletakkan payudara pada tempat yang lebih kemas. -

Sekarang ni ada teknik baru senanam montokkan payudara menggunakan alat autoBP bersama gel mirifica yang punyai bahan-bahan tumbuhan Mirifica yang dapat meningkatkan tahap kewanitaan anda. 
nak tahu ? klik 
Montokkan Payudara Dengan Berkesan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...