Friday, February 20, 2015

Montokkan, Tegangkan, Anjalkan Payudara dan Punggung




Anda ada masalah payudara kendur dan lembek?
Ada 3 sebab utama
1) Penyusuan anak
2) Penuaan
3) Stress dan pengambilan kafien dan merokok

Nak tahu Penyelesaian?


100% wanita sudah mencuba berbagai cara sudah mendapat jalan penyelesaian
Tahukah anda 99% Lelaki Suka Pada Payudara Wanita Yang Mantap dan Tegang?
90% Lelaki mengangap payudara isteri mereka adalah milik mereka.
Adakah anda bersedia untuk berikan yang terbaik untuk suami anda atau biarkan dia mencari yang lain? baca lagi


Memperkenalkan





 Gel Mirifica 




Kombinasi 3 Herba Yang Mengaktifkan Payudara Anda

Pueraria Mirfica, Kigelia dan Ginseng yang didapati dari Thailand, Africa dan Korea dapat membantu anda memontokkan payudara dengan pantas mengunakan teknologi nano dan gel menyerap lebih pantas dari krim-krim biasa yang terdapat di pasaran.


Kelebihan Pueraria Mirifica

Anda Memang Perlukan Tumbuhan Herba Ini Kerana:
Tumbuhan Herba ini sangat berkesan 99% bagi menambah saiz payudara
Digunakan oleh orang dahulukala secara tradisi di Thailand
Menambah saiz payudara dengan sangat berkesan
Menegangkan punggung dan kulit payudara
Mencerahkan kulit termasuklah kulit pada bahagian puting payudara dan seluruh badan
Tak hairan memang ramai wanita yang cantik dan cute di sana, malah menjadi trend bagi mana-mana lelaki seluruh dunia untuk datang ke Thailand menikmati wanita-wanita di sana.



Kelebihan Kigellia
Kigelia adalah genus tumbuhan berbunga dalam keluarga Bignoniaceae. Genus ini terdiri hanya atas satu spesies, yaitu Kigelia Africana, yang tumbuh di seluruh area tropis Afrika dari Senegal dan Namibia.
Buah ini telah dikenal ratusan tahun silam sebagai bahan aktif yang akan memontokkan dan menanjalkan payudara di Africa. Ramai wanita di Afrika mempunyau payudara yang indah montok hasil dari pengambilan herba ini dalam pemakanan mereka. Selain itu herba ini boleh digunakan menghaluskan kulit, anti kanser dan peransang nafsu suami isteri jika di makan( afrodisiak).

Kelebihan Korean Ginseng

Melancarkan peredaran pembuluh darah dan meransang pembesaran sel payudara, rambut dll
Antioksidan yang mujarab di gunakan sebagai penawar anti-penuaan untuk membantu mengekalkan kecantikan dan melanjutkan usia
Menguatkan daya ketahanan badan dan mempercepatkan penyembuhan daripada penyakit


Caranya

Urut Selama 10 Minit Setiap Hari 

1- Bersihkan tangan dahulu menggunakan sabun
2- Seeloknya selepas mandi atau masa mandi boleh mulakan urutan
3- Sapukan gel mirifica
4-Gunakan telapak tangan urut dari bawah ke atas berulang-ulang supaya payudara yang kendur kembali anjal. Sekurang-kurangnya 5 minit
5- Bahagian tepi pula tolak ke tengah buat berulang kali selama 5 minit
6- Buat urutan seperti anda merasa sedang memakai push up bra
7 - Lakukan urutan sekurannyang 15 minit untuk sebelah breast.
Lihat hasilnya dalam masa 2minggu. Payudara akan mulai mengencang, dan terasa lebih tegang dan anjal.
Teruskan selagi anda mendapat saiz yang anda impikan.

Kalau hendakkan kesan urutan yang lebih cepat, gunakan automatik breast pump. Urutan tangan sahaja tidak boleh sucking atau menyedut. Kaedah sucking ini adalah ransangan yang utama untuk mengalakkan pembesaran payudara. Boleh juga lakukan bersama suami tuk mengeratkan lagi hubungan sesama suami isteri.

Cara Suami Urut Isteri
Berikut ialah teknik urutan payu dara atau buah dada yang disyorkan,
1. Sapu gel mirifica pada tangan dahulu, diikuti dengan sapuan pada payu dara pasangan anda. Sapukan sedikit pada kedua-dua belah payu dara.
2. Pastikan sapuan dilakukan pada bahagian bawah dahulu dan perlahan-lahan naik ke atas menghampiri puting payu dara pasangan anda.
3. Elakkan terkena puting buah dada.
4. Setelah Gel Mirifica meliputi payu dara pasangan anda, mulakan urutan pada payu dara kanan dahulu.
5. Tekan jari perlahan-lahan pada buah dada dengan gerakan ke atas sehingga menghampiri puting buah dada .
6. Pada para suami yang membaca harap janganlah gelojoh. Para isteri suka apabila dibelai manja.
7. Ulangi sehingga 3 atau 5 kali kemudian beralih kepada buah dada sebelah kiri.
8. Lakukan selingan antara buah dada kanan dan kiri berulang-ulang kali.
9. Lakukan urutan serentak pada kedua-dua buah dada dengan menggunakan teknik tadi.
10. Setelah memastikan pasangan anda teransang (puting buah dadanya sudah keras atau pun naik ke atas), sentuh kedua-dua tangan dan pekup payu dara bahagian bawah pasangan anda.
11. Urut dengan putaran mengikut arah jam dengan gerakan menaik ke arah puting.
12. Pastikan anda tidak menyentuh puting buah dada pasangan anda.
13. Yes, perlu diingatkan jangan terlalu cepat mengurut.
14. Ulangi langkah-langkah ini sehingga pasangan anda benar-benar teransang.
15. Ransangan ini penting untuk bagi hormon wanita untuk membesar dan memontokkan lagi payudara.


Ingatan!

Anda Nak Cantik dan Sihat? 
Kenalah Ada Usaha

Perlu diingatkan payudara yang sentiasa diurut dengan herba mirifica ini mengaktifkan saluran darah agar darah dapat mengalir dengan sempurna ke seluruh bahagian otot payudara.
Otot payudara mulai terbina bila ianya dijaga dan diurut, hasilnya anda dapat merasai kekerasan dan keanjalan payudara anda.

 Urutan yang kerap juga dapat memudahkan anda mengenalpasti ketumbuhan kanser yang luarbiasa dan merawat secepat mungkin. 90% kanser sembuh dengan rawatan yang awal.
Cuba anda biarkan saja, mestilah susah doktor nak rawat anda.
Jadi mulakan sesi urutan anda dengan sekarang.

SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:

* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.

Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh
Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan.

Pikat Suami Anda Cepat Sebelum Orang Lain Rembat




Atau Gunakan Breastpump


Auto Breast Pump menggunakan teknologi vakum terkini untuk menegang dan menganjalkan payudara wanita.

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum payudara mengembangkan tisu payudara dengan mevakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran payudara, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum payudara didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah.

Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda.

Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.







Percuma 

Bagi Setiap Pembelian Satu Set Autobreast Pump

Gel mirifica puteri ayuni tuk payudara dari pueraria mirifica, ginseng, kigellia Africana extract boleh membantu mempercepatkan pembesaran payudara. Anda hanya perlu sapukan dan urut payudara dengan breast pump 10-15m atau dengan tangan 1jam sehari dan kesannya akan dapat dilihat dalam masa 1 minggu penggunaan. 

Nak Jimat? Urut saja dengan tangan anda


TESTIMONI

kak rozita puchong 013-6348....
saya dah pakai mcm2 barang dah..ada yang sapu,makan dan mcm2 lagi dah...kemudian saya cuba breast pump dan gel mirifica ni..sekarang dah hampir sebulan saya pakai..hasilnya mmg ternyata amat berkesan...di samping itu saya juga amalkan kapsul payudara..

suhana penang 019-4670....
saya pernah terbaca tentang breast pump ni...ada mcm2 jenis org jual..ada yang mahal..ada yang murah...tapi biasalah kan kita mesti pilih yang murah..pada saya murah ke mahal tu no 2..yang penting keberkesannya...harganya mmg agak mahal..tapi saya rasa impian saya dah tercapai....its take time..but its works..

Sham 018-6800...
Memang terbaikla...duduk breast aku memang leper je..mirifica gel ni mujarap...bila nampak pompuan lain pandang je...sekarang ha...dia plak asyik pandang aku..dia pun suka sangat....betulla cakap ko..lelaki memang nafsu dia kat payudara kita..

Ruzita 016-5680...
Aku dah try gel ni dan breast pump dan ikut macam urutan memang berkesan!!..tak sangka breast aku dulu dah ganyut macam orang tua...sekarang ni, kembali anjal...laki aku pun suka

Salma 017-7800
Berkesan!!! Anak aku asyik nyoyot je...camne tak leper..aku muda lagi.. bila dah pakai gel mirifica dan breastpump memanglah...naik dan anjal kembali ...terasa macam rozita che wan plak ..:)

Jumi 010-9800...
Terasa tegang dan anjal je payudara aku ni.. thanks sebab rekomen aku... laki aku pun suka tengok aku sekarang...siap peluk2 erat lagi tu...sukerrrrrr







Berminat
Whatspp/SMS/Line/Wechat 
018 263 7833 

 PM Feredea Power Sekarang! klik http://www.facebook.com/feredeapower pm di atas

-----------------------------------------------------------

AWAS! ANDA AKAN MERASAI

* Payudara dan Punggung anda akan kembali anjal 
* Menjadi lebih padat
* Payudara dan Punggung Terasa Tegang
* Puting menjadi lebih cerah
* Kedudukan Payudara dan Punggung Lebih Mantap dan Sihat
* Otot-Otot Payudara Menjadi Kuat Atas Senaman dan Urutaan Anda
* Suami Anda Pasti Terliur Bila Anda Tunjukkan Lurah Dendam Buah Dada Anda
* Anda Menjadi Lebih Seksi
* Anda Menjadi Lebih Konfiden dan Bertambah Keyakinan Diri 
* Anda Menjadi Lebih Menarik dan Tertarik
* Lelaki Akan Pandang Payudara Anda Sebab Ianya Mantap!
Laki tangkap leleh dengan anda



-

Testimoni





Berminat SMS/Whatsup 018 263 7833 


Nak diskaun? 
Subsribe Tips Cantik Dan Sihat, Kupon Diskaun RM10 akan diberikan melalui emel
KLIK SINI

26 comments:

  1. Thanks camne nak order sis?

    ReplyDelete
  2. Boleh whatsapp/ sms 6018 263 7833 ( breastpump)

    ReplyDelete
  3. Dear, berapa lama boleh nampak kesan?

    ReplyDelete
  4. Buat dengan konsisten selama 5-10 min sehari dan kesan akan nampak dalam sebulan.
    Masa pump dah nampak breast sis akan naik tapi akan turun semula, kalau sis buat secara konsisten selama sebulan, payudara akan lebih montok dan naik sehingga 2-3cm secara semulajadi.

    ReplyDelete
  5. aku dah tengok kawan aku guna alat ni dan gel mirifica ko, memang mantap, naik sampai 3 inci, dia bagi alamat web ko...inilah yang buat aku jeles. Nak cubala camne nak order dear?

    ReplyDelete
  6. sebenarnya aku ni kahwin bini kedua, laki kalau ada banyak bini senang nak compare sana sini, dia memang cakap breast aku kecil, itulah yang buat aku risau ni...aku nak cuba produk ko ni...pm aku 019 236 8686

    ReplyDelete
  7. dulu laki aku ni pantang tengok tetek orang, kat aku tak nak plak...
    sekarang ni aku dah berjaya tarik perhatian dia

    ReplyDelete
  8. Ada kesan sampingan tak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiada kesan sampingan, gel mirifica di buat dari 100% tumbuhan selamat digunakan

      Delete
  9. Saya dah cuba memang terasa tegang guna...berkesan la...jimat duit ingat nak buat cucuk collagen dah lupakan hasrat tu...dah la bahaya mahal plak tu...terima kasih sebab perkenalkan barang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas perkongsian semoga hubungan suami isteri lebih erat

      Delete
  10. Terima kasih dah terima barang, tak sabar nak cuba
    nak urut masa bila yunk?

    ReplyDelete
  11. Siang dan malam dear, urut dengan tangan 10 minit utk sebelah, dan 5 minit guna pam,
    kesan dalam sebulan dear. ikut saja urutan di atas, tqvm dear

    ReplyDelete
  12. sebelum ni aku selalu pergi spa buat rawatan, guna mesin macam ni juga tapi lagi besar, dalam RM2000 jugak la...time tu aku tak tahu u ada jual mesin ni, kalau tahu ada aku boleh buat sendiri di rumah tak payah nak pergi ke spa...

    ReplyDelete
  13. Hahah....sebelum ni anak aku yang gatal nyonyot kat tetek aku ...sekarang ni laki aku plak...hahaha
    Power beb... dah mantap!

    ReplyDelete
  14. Aku nak repeat order gel mirifica tu yunk....+6012 3456235
    aku komen kat sini, tak nak kasi laki aku tahu aku guna barang ni kasi tegang balik...maklumlah aku ni dah 4 series semua nak kasi servis...laki aku tak sabar malam jumaat ....pergh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok boleh sayang..saya whatsapp ye...tqvm dear

      Delete
  15. Gel Mirifica boleh guna berapa lama? Berapa ML?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh guna dalam dua bulan, 75 ml
      Boleh digunakan kalau masih lagi menyusu dengan syarat, lepas urut dengan gel mirifica tu, basuh dengan sabun. Gel ini tak ada kesan sampingan pada ibu yang menyusu, Ia boleh mengaktifkan saluran darah agar otot payudara lebih keras dan tidak lembek dan jatuh ke bawah.

      Delete
  16. memang terasa mantap...baru macam rasa ada asset...sebelum ni macam tak konfiden aja depan suami...aku macam perasan dia tak suka...tapi sekarang dia lain macam aja....tangan pun meraba aja..

    ReplyDelete
  17. barang dah sampai terima kasih...tak sabar nak cuba ni...

    ReplyDelete
  18. Boleh guna tuk ibu menyusu ke beb?

    ReplyDelete

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI