Monday, May 27, 2013

Montokkan, Tegangkan, Anjalkan Payudara dan Punggung Anda








Auto Breast Pump menggunakan teknologi vakum terkini untuk menegang dan menganjalkan payudara wanita.

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum payudara mengembangkan tisu payudara dengan mevakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran payudara, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum payudara didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah.

Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda.

Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.

SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:
* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.

Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh
Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan.



KEISTIMEWAAN AUTO BREAST PUMP

Berkuasa bateri yang boleh dicaj semula.
Tidak perlu mengepam. Semuanya automatik.
Kaedah memontok payudara secara semulajadi tanpa pil atau suntikkan.
Keputusan dalam masa 2-3 minggu.
Harga yang murah berbanding jenama lain.
Cara Penggunaan

1. Sapu gel mirifica payudara dahulu pada payudara.
2. Gunakan cup yang sesuai dengan saiz payudara anda. Kami berikan 2 saiz cup kepada anda.
3. Pastikan keseluruhan payudara masuk dalam cup. Kemudian on kan pump. Anda akan terasa sedutan lembut pada payudara anda.
4. Laraskan kekuatan pump secara perlahan-lahan. Butang laras tersebut ada ditepi pemegang pump. Ada tulisn H dan L.
5. Jangan terus laras pada kekuatan maksimum. Laras ikut keselesaan anda.
6. Anda akan dapati pump akan menyedut kemudian melepas angin bila anda laras dari L ke H. Ianya seperti satu urutan pada payudara anda cuma ianya secara automatik.


PERHATIAN

Jangan caj pump melebihi 7 jam. Ini boleh memendekkan hayat bateri pump.
Pastikan pump di off dahulu sebelum dicaj.
Elakkan dari terkena air. Pump ini tidak kalis air.






Percuma 
Gel mirifica puteri ayuni tuk payudara dari pueraria mirifica, ginseng, kigelia Africana extract boleh membantu mempercepatkan pembesaran payudara. Anda hanya perlu sapukan dan urut payudara dengan breast pump 10-15m atau dengan tangan 1jam sehari dan kesannya akan dapat dilihat dalam masa 1 minggu penggunaan. 
Gel ini banyak digunakan dalam salon-salon taraf 5 bintang. Kami hanya repacking semula dalam bekas yang kecil . Gel ini punyai kepekatan yang tinggi, jadi hanya perlukan sedikit tekanan pada botol dan boleh disapukan pada seluluruh breast. Satu botol boleh digunakan dalam 3-4 minggu. Kesanya secepat satu hari penggunaan selepas urutan selama sejam mengguna tangan atau breast pump selama 15 min sehari.

TESTIMONI

kak rozita puchong 013-6348....
saya dah pakai mcm2 barang dah..ada yang sapu,makan dan mcm2 lagi dah...kemudian saya cuba breast pump dan gel mirifica ni..sekarang dah hampir sebulan saya pakai..hasilnya mmg ternyata amat berkesan...di samping itu saya juga amalkan kapsul payudara..

suhana penang 019-4670....
saya pernah terbaca tentang breast pump ni...ada mcm2 jenis org jual..ada yang mahal..ada yang murah...tapi biasalah kan kita mesti pilih yang murah..pada saya murah ke mahal tu no 2..yang penting keberkesannya...harganya mmg agak mahal..tapi saya rasa impian saya dah tercapai....its take time..but its works..

Sham 018-6800...
Memang terbaikla...duduk breast aku memang leper je..mirifica gel ni mujarap...bila nampak pompuan lain pandang je...sekarang ha...dia plak asyik pandang aku..dia pun suka sangat....betulla cakap ko..lelaki memang nafsu dia kat payudara kita..

Ruzita 016-5680...
Aku dah try gel ni dan breast pump dan ikut macam urutan memang berkesan!!..tak sangka breast aku dulu dah ganyut macam orang tua...sekarang ni, kembali anjal...laki aku pun suka

Salma 017-7800
Berkesan!!! Anak aku asyik nyoyot je...camne tak leper..aku muda lagi.. bila dah pakai gel mirifica dan breastpump memanglah...naik dan anjal kembali ...terasa macam rozita che wan plak ..:)

Jumi 010-9800...
Terasa tegang dan anjal je payudara aku ni.. thanks sebab rekomen aku... laki aku pun suka tengok aku sekarang...siap peluk2 erat lagi tu...sukerrrrrr

Berminat
Whatspp/SMS/Line/Wechat 018 263 7833 or SMS 013 308 4906

 PM Feredea Power Sekarang! klik http://www.facebook.com/feredeapower pm di atas

-----------------------------------------------------------
Kelebihan Suppliment Pueraria Mirifica/Lobata
Herba ini terbukti berkesan menegang,memejal dan membesarkan buah dada.Mengandungi 60 kapsul dan untuk pemakanan selama 2 bulan.Ia adalah persediaan semulajadi dan berkesan bagi wanita yang mempunyai buah dada kecil dan tidak tegang.Suami anda akan tersenyum puas melihat buah dada yang besar dan tegang.

Testimonial penguna 
1) Mengalami pencerahan kulit
2) Payudara semakin kental dan pejal
3) Bentuk badan lebih mengiurkan
4) Pembesaran payudara dialami dalam tempoh 1 bulan
5) Meransang keintiman suami isteri

Kesan Penggunaan:

Selepas menggunakan kapsul herba ini, anda akan memperolehi hasilnya selepas 2-4 minggu, bergantung kepada kuantiti tisu dalam payudara. Biasanya, pertambahan maksimum diperolehi selepas 3 bulan menggunakan kapsul Pueraria Mirifica ini. Adalah tidak mustahil untuk memperoleh pertambahan saiz antara 1-3 inci. Jika anda mahukan hasil yang lebih cepat, anda boleh menggabungkan pengambilan kapsul ini dengan Lelan Vital Bust Serum yang berteknologi nano serta turut diformulasi daripada Pueraria Mirifica.

Amaran : Pueraria Mirifica tidak sesuai digunakan oleh gadis yang berumur kurang dari 20 tahun kerana tubuh belum berkembang sepenuhnya. Selain itu, wanita mengandung juga tidak sesuai menggunakannya. Sila ikut sukatan pemakanan yang betul.



.Fakta Tentang Herba Pueraria Mirifica Lobata 
Perlu Anda Tahu Kesannya Pada Payudara

PAYUDARA DAN PUNGGUNG
- mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
- memantapkan lagi bentuk menjadikan ia lebih padat
- membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut
- menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara
- menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara
- mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara
- mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.


Lain-Lain Kesan/ Faedah Kecantikan 
KULIT

- menganjalkan kulit yang telah melendut
- menegangkan dan menghaluskan struktur kulit
- mengurangkan garis-garis halus

- mencerahkan kulit dari dalam dan meratakan warna kulit
- menyihatkan kulit yang tidak bermaya agar kembali berseri
- menghaluskan liang roma dan mengurangkan minyak
- melembutkan kulit – kulit kurang kasar dan kering
- merawat jerawat dari dalam
- mencegah pertumbuhan jerawat muka dan badan
- mencerahkan dan menghilangkan lebam bawah mata
- melambatkan proses penuaan secara berkesan

KUKU
- mencegah kuku dari menjadi lemah dan rapuh
- menguatkan kuku agar tidak mudah merekah dan menyerpih
- meningkatkan dan menggalakkan pertumbuhan kuku yang lebih sihat
- kuku akan kelihatan lebih bersinar dan tidak pucat

RAMBUT
- mencegah rambut dari menjadi lemah, tidak terurus dan tidak bermaya
- mengawal rambut dari menjadi rapuh dan bercabang
- menggalakkan pertumbuhan rambut baru
- mengawal keguguran rambut
- melambatkan penuaan rambut dan mengawal rambut dari beruban
- menjadikan rambut lebih sihat, bersinar, beralun dan hitam berkilat

Kalau dah biasa ambil thayaporn teruskan ambil tuk montokkan payudara dan punggung, herba ini sayuran semata, tak ada kesan sampingan dan tetap menjadi pilihan utama mak nyah di thailand tuk dapatkan bentuk badan yang feminin...tak berapa botol la diorang dah telan ...apa kata kita cuba...


Berminat SMS/Whatsup 018 263 7833 or SMS 013 308 4906

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...