3 Kepentingan Ais Untuk Kecantikan

Sebenarnya ais mempunyai banyak manfaat lebih-lebih lagi untuk kecantikan. Berikut adalah beberapa kepentingan ais dalam kecantikan iaitu:

Ubati Mata Sembab
Jika anda berada dalam tekanan, anda akan kurang tidur dan mata anda menjadi bengkak dan sembab.Anda boleh bungkus beberapa ketul ais menggunakan tuala kecil dan gosok secara perlahan pada bahagian mata di mana kesejukannya akan memberi ketenangan pada mata anda.


Tingkatkan Peredaran Darah
Dengan meletakkan ais pada wajah selama seminit, ia mampu meningkatkan peredaran darah selain mencegah tanda-tanda penuaan seperti bintik hitam dan juga kedutan. Bagi hasil yang sempurna, lakukannya tiga kali sehari.

Melembut dan Meanjalkan Wajah
Mudah! Lakukan tiga kali seminggu secara konsisten menggunakan ais yang dibungkus menggunakan tuala kecil untuk mendapatkan hasil yang menakjubkan.

Jangan lupa jaga body, agar cantik, slim dan ramping. Pastikan anda tampak cantik di hari bahagia anda dengan Islalisa Corset!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...