4 Tips Memilih Buffet Ramadhan

Tidak ketinggalan, apabila menjelang Ramadhan, restoran mahupun hotel akan menawarkan buffet di mana bayaran dikenakan mengikut kepala. Bagaimanakah cara untuk memilih buffet Ramadhan terbaik? Anda perlu mengambil kira pelbagai aspek sebagaimana tips di bawah!
Buat KajianAnda haruslah rajin membuat kajian sama ada tempat yang ingin dikunjungi tersebut menawarkan harga yang berpatutan dengan makanan yang dihidangkan atau sebaliknya. Tidak semestinya makanan yang ditawarkan sedap setiap tahun.

HargaPastikan harga yang ditawarkan berpatutan. Jangan pula harga mahal tetapi makanan tidak kena dengan harga yang anda laburkan. Biarlah harganya berbaloi dengan juadah yang disediakan.
HalalApa yang penting adalah status halal di restoran mahupun hotel yang anda kunjungi. Jangan sesekali berasa was-was dengan tempat makan yang anda pilih.
JarakKesesakan lalulintas semakin kritikal lebih-lebih lagi apabila menjelang Ramadhan. Oleh itu, anda boleh memilih restoran mahupun hotel yang mungkin berdekatan dengan rumah anda agar anda tidak terperangkap dalam kesesakan.
Jadi you all cubalah jaga badan dan mantapkan payudara anda agar nampak lebih seksi you... klik feredeabeauty.blogspot.my untuk mantapkan payudara anda dengan cara yang selamat dan berkesan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...