5 Gua Yang Popular Di Malaysia Untuk Diterokai

Jika anda merupakan seorang peminat sukan lasak, anda pasti ingin tahu gua apa yang popular dan seronok diterokai di Malaysia! Jom, kita lihat!

Batu Cave
Ia merupakan gua kuil yang mempunyai ketinggian bumbung 100m dan para pelawat perlu mendaki 272 anak tangga untuk menerokainya.


Gua Gomantong
Ia terletak berdekatan Sandakan dan menjadi tumpuan untuk sarang-sarang burung berabad lamanya.

Gua Cerita
Ia mempunyai inskripsi purba menyerupai rangkap-rangkap suci Quran dengan pemandangan indah stalagmait dan stalaktait yang menakjubkan.

Gua Tempurung
Ia terletak berdekatan dengan Gopeng, 24km ke selatan Ipoh, gua ini beranggaran 1.5km panjang dan dipercayai telah sedia ada semenjak 8000 sebelum Masehi.    

Gua Gunung Senyum
Ia mengandungi sekurang-kurangnya 20 gua, yang kesemuanya sungguh menawan untuk diterokai. Peneroka-peneroka  gua mesti bersedia  dengan bau busuk kelawar, batu kapur dan pemandangan makhluk dan serangga yang aneh.      

Pemakaian sport bra mampu berikan semangat, feel dan keselesaan yang berganda pada mereka yang aktif bersukan. Cubalah Islalisa Sport Bra. Dah ramai yang cuba, memang akan pilih sport bra untuk pakaian harian mereka. Selesa, sakit tengok dan sakit belakang pun hilang. Pilihalah sport bra pilihan anda.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...