5 Jenis Pelamin Moden


Kini pemilihan pelamin sudah menjadi satu trend dan harus ada dalam setiap majlis pertunangan dan juga perkahwinan. Pemilihan pelamin dari segi warna, corak bentuk dan konsepnya adalah bergantung kepada cita rasa para pengantin.




Terdapat dua jenis pelamin iaitu pelamin mini dan juga pelamin besar. Kebiasaannya, pelamin mini akan digunakan untuk majlis pertunangan dan juga akad nikah. Berlainan pula dengan pelamin besar yang akan digunakan untuk majlis persandingan.


Kepada bakal-bakal pengantin, anda boleh memilih di antara 5 jenis pelamin moden yang saya paparkan untuk dijadikan inspirasi di hari bahagia anda.


Bagi para pengantin perempuan yang ingin bentuk badan yang tampak langsing, anda boleh memakai korset ini. Sudah pasti anda tidak mahu nampak buncit tatkala memakai baju pengantin. 
Pakai korset ini, bentuk badan you all akan terbentuk dengan cantik dan perut akan tampak ramping. Jadi, baru la cantik nak berfoto dan sebagainya.

Klik http://islalisacorset.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...