3 Sebab Mengapa Wanita Sekarang Suka Berzumba

Tarian kecergasan zumba merupakan kombinasi elemen aerobik dan tarian. Ia mampu memberi kelebihan dan juga kecergasan kepada kesihatan anda. 

Zumba kini semakin diminati tidak kira peringkat usia. Adakah anda tahu sebab mengapa wanita sekarang suka berzumba? Baca paparan di bawah!

Sesuai untuk semua tahap kecergasan
Ia adalah senaman berimpak rendah yang sangat sesuai untuk semua golongan dengan pelbagai tahap kecergasan di mana ia boleh diikuti oleh sesiapa sahaja yang sukakan muzik dan juga tarian yang rancak.

Melepaskan tekanan
Dengan melakukan pergerakan bebas, ia mampu meningkatkan hormom endorfin dan menjadikan anda lebih ceria. Zumba adalah senaman yang lebih baik dari terapi.

Pembakar kalori yang tinggi
Percaya atau tidak, dengan melakukan zumba, anda mampu membakar lemak 500 hingga 1000 kalori pada setiap sesi yang anda lakukan. Anda boleh menurunkan berat badan sebanyak 1kg setiap bulan jika menghadiri satu sesi setiap minggu.

Inginkan keselesaan ketika melakukan tarian Zumba? Dengan kainnya yang tahan lasak, ia tidak panas apabila dipakai. Anda boleh cuba sport bra Islalisa sekarang! 











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...