5 Kebaikan Jika Anda Bergelar Ibu Pada Usia 20-an!



Sekarang ni ramai wanita yang baru berusia 20-an sudah bergelar ibu. Bukan perkara pelik dan luar biasa jika baru berusia 20 tahun sudah memiliki cahaya mata.
Ada yang cakap jadi ibu di usia muda ni bukan perkara yang best sebab belum puas lagi nak berseronok.
Tapi sebenarnya ada banyak kelebihan bagi wanita yang sudah bergelar ibu di usia 20-an!


1. Masih bertenaga
Bukan senang nak hamil, bersalin dan membesarkan bayi kerana memerlukan tenaga. Tapi jika bergelar ibu pada usia 20-an, anda takkan cepat letih sebab masih bertenaga dan rasa excited je.

2. Lebih bertanggungjawab
Bila kahwin awal dan bergelar ibu di usia muda, anda akan lebih tahu erti tanggungjawab dan akan pikul segala masalah dalam rumahtangga.
 

3. Lebih banyak masa untuk berseronok
Siapa cakap bergelar ibu muda tak boleh berseronok? Bila dah kahwin boleh je berseronok dengan suami. Pergi mana je anda suka. Bila ada anak, lagi rasa seronok nak share momen indah bersama keluarga kecil anda.

4. Ada tujuan hidup
Ramai wanita berusia 20-an masih belum tahu tujuan hidup mereka dan menjalani hidup membosankan. Tapi ibu muda ni sangat bertuah kerana anda sudah tahu tujuan hidup dan sudah merasai keseronokan yang setiap wanita impikan.



5. Lebih menghargai ibu

Bila bergelar ibu barulah sedar betapa pentingnya mereka yang melahirkan kita. Ibu muda ni bertuah sebab dapat kesedaran tersebut dari awal lagi.

Jadi you all cubalah jaga badan dan mantapkan payudara anda agar nampak lebih seksi you... klik feredeabeauty.blogspot.my untuk mantapkan payudara anda dengan cara yang selamat dan berkesan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...