7 Cara Mudah Untuk Buang Lemak Degil Pada Peha!



Peha Besar? 
Malunya! Bahagian atas tubuh langsing, tapi bila tengok je peha, dah macam batang pinang.
Apa sebab peha anda jadi terlalu besar? Adakah faktor selalu duduk dan tidak lakukan senaman?

Tak payah tunggu lagi. Lakukan 7 cara mudah yang akan kami kongsikan ini untuk dapatkan peha yang kecil dan bebas dari lemak degil!



Minum air kosong
Air kosong sangat diperlukan tubuh bukan hanya untuk elak daripada dehidrasi tetapi juga membantu membuang racun dan memproses pembakaran lemak.


Makan makanan rendah kalori
BERHENTI makan fast food, makanan berminyak, tinggi gula dan tinggi lemak. Nak dapat kesan yang anda inginkan, kena DISIPLIN. Amalkan sayur-sayuran dan buah-buahan segar, yogurt dan pelbagai makanan kaya serat.


Dapatkan tidur yang cukup
Tidur dapat membakar lemak badan. Dalam keadaan tidur, lebih kurang 45-115 kalori akan terbakar. Tapi jangan makan sebelum tidur kerana ia jadi punca peha anda besar!


Jangan stress
Lemak yang terkumpul di paha sukar dihapuskan walaupun dah bersukan. Tekanan akan menghalang pembakaran lemak tubuh, terutama di bahagian peha. Jadi seboleh mungkin bebaskan diri anda dari tekanan.


Jangan kerja berlebihan
Kerja berlebihan hingga stres dan lupa waktu rehat tidak bagus untuk kesihatan. Ini kerana ia meningkatkan berat badan sehingga sukar untuk mengecilkan peha.



Sukan teratur
Jika inginkan paha kecil, kunci utamanya ialah bersukan. Ia sangat berkesan membakar lemak terkumpul. Biasanya lemak di bahagian peha perlu masa untuk dihapuskan. Perlu bersabar.

Lakukan gerakan untuk kecilkan peha

Perlu tahu gerakan atau senaman apa yang sesuai untuk kecilkan peha. Latihan seperti berlari, naik tangga, squat, skipping dan berbasikal sangat membantu membakar lemak di paha. Lakukan aktiviti ini paling tidak 30 minit setiap hari.

You all kalau nak cuba pakai korset, Pilih Islalisa Corset. Kualiti yang bagus, servis terbaik dan pantas. click sini http://islalisacorset.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...