Tips Memujuk Kekasih


Alamak! tiba-tiba suami tak nak balik rumah? Camne nak pujuk dia ye? Takut pulak nak mulakan, tiba-tiba kena marah, nanti terasa pula hati ini ..
Admin Dea akan share beberapa tips memujuk suami atau kekasih anda supaya diorang tak cari yang lain. Cubalah...




Tanda-tanda merajuk

1. Buat Tak Tahu. Kebiasaannya perkara ini yang sering berlaku dikalangan pasangan yang sedang bercinta.Terutama pasangan bf/suami memang selalu akan buat tak tahu dengan kita bila merajuk atau terasa hati.Awak buat lah apa pun call ke hantar mesej ke dia mesti buat endah tak endah.So Dea sarankan awak jangan terlalu melayan sikap bf/suami awk yg tengah merajuk tu nanti akan menjadi pergaduhan.Cara mengelak menjadi pergaduhan awak patut bercakap terus terang secara berhadapan dengan bf/suami awak dan jangan biarkan situasi Buat tak tahu tu berpanjangan.


2. Diam. Sepanjang bersama anda, dia hanya akan mendiamkan diri dan tidak berbual seperti biasa. Dia tidak akan sesekali bersuara walaupun anda bercakap denganya.Jika ini berlaku, memang sahih dia sedang merajuk dengan anda.

Tips Dea .. pujuk bf/suami dengan mencuri perhatian dia untuk bercakap dengan awak.Sikap diam ni memang menyakitkan hati awak sendiri nanti so ..bawalah pasangan awk tu pergi makan ke,tengok wayang ke atau apa apa aktiviti yang dia suka.

3. Serius Dan Muka Masam. Satu lagi petanda dia sedang merajuk ialah dia bersikap serius apabila berhadapan dengan anda. Tambah menyakitkan hati apabila, dia menarik muka apabila melihat kelibat anda.Okay..situasi ini Dea pun memang tak suka dan ianya adalah sangat menjengkelkan hati betul tak?..

Tips Dea.. kalau pasangan jenis macma ni jauhkan diri awak buat seketika jangan tunjuk kelibat awak kat depan dia,Bagi dia tenang dulu atau rajuk dah reda sikit baru lah cari dan tanya dia pada masa yang sesuai dan waktu tepat..


1) Berikan Masa Dan Ruang
Kasi time la babe, biarkan aja masa berlalu... dia pun faham kita rasa marah. Kita buat-buat hal masing-masing tak payah nak tegur macam biasa. Masing-masing perlukan ruang untuk redakan hati dan perasaan. Percayalah masa akan mengubat.




2. Masakkan Makanan Kegemarannya
Ya, benar kata orang, untuk pikat hati seorang lelaki atau suami, jagalah perutnya.
Jaga perut bererti, jaga makan minumnya dengan menu kegemarannya. Kalau korang ada masa masak boleh la buat cara ni. Kalau jenis yang tak reti masak...beli ajalah masakan kegemaran dia. Jika perut sudah kenyang dengan makanan dari insan tersayang, pastilah hati terasa tenang.

3. Gunakan Media Sosial
Korang boleh la luahkan perasaan korang di facebook dengan harapan minta simpati. Menjadi jugak babe.Aplikasi seperti ‘instagram’ , ‘facebook’ , ‘whatsapp’ dan sebagainya boleh dijadikan sebagai agen memujuk.


So cublah babe, semoga perhubugan ini akan bertambah erat bila ada pasang surutnya...Sebenarnya pergaduhan juga boleh mengeratkan, yelah manusia mana yang tak melakukan kesalahan kan... Jadi masing-masing boleh perbaiki kesalahan, dan cuba lihat dari sudut positif ok....

Laki babe, kalau diorang nampak aweks diorang ni cantik, nampak muda, dan pandai melawa dan jaga badan, sayang nak ditinggalkan babe. Sebab tulah babe, laki rela pujuk memujuk pompuan yang cantiks. You all jagalah body...jangan nampak gempal berisi...Cuba pakai corset. babe
Islalisa Corset yang paling terbaik bebe. Dah ramai orang try dah banyak testimoni, Try la babe.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...