Lawak Sudu dan Leman

Lawak Sudu dan Leman


Leman tinggal di rumah bujang bersama rakannya Seman. Satu hari Leman demam, dan tiba di hospital.
Doktor: Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.
Leman: Eh! tak boleh la doktor.
Doktor: Kenapa?
Leman: Rumah saya ada dua sudu jer.
Doktor: Saya cakap, tuang ubat minum 3 sudu....
Leman: Macam itu ye doktor, baru saya faham....
Balik rumah Leman terus ke kedai. 
Leman: Bro, aku tak larat la doktor ni, bengong asyik suruh aku beli sudu, ko tolongkan belikan aku sudu!
Seman: Aku rasa ko yang bengong, 3 sudu, gunalah sudu yang sama!
Leman: Sudu sama itu yang aku tak ada!
Seman: ^*%*&^%*&^*(&*(

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...