5 Sebab Wanita Kerjaya Kena Pakai Korset.



Mengapa Nak Pakai Korset? Alamak! rimas betul nak pakai korset ni. 
Rasa tak selesa nak pakai banyak lapisan tau!.
OK hakak faham semua orang akan rasa camtu, tapi kalau sis dah tahu apa kelebihan pakai korset, sis akan pakai sebab ...

1) Pakai korset berikan bentuk badan yang cantik
Bayangkan bagaimana penampilan dan cara sis tengok cermin nampak lebih ramping, seksi, slim pasti terasa terangkat konfiden bila nak berdepan dengan orang. Bentuk badan yang cantik akan buatkan sis rasa lebih disayangi oleh lelaki. 


2) 100% lelaki akan tertarik pada wanita yang ramping dan punyai bentuk badan yang menawan. Itu Fakta bukan auta. Ya, jadi bersedialah dari aspek mental kalau orang yang korang sayang tu pergi ke wanita yang lebih seksi tubuhnya.

3) Pakai korset akan membentuk pinggang agar kelihatan ramping dengan pantas. 
Kompresi di bahagian perut yang kosong akan buatkan sis tak rasa nak makan dan badan terasa ringan. Kompressi atau ikan di bahagian pinggang akan membentuk lemak agak mengecil. Bayangkan lemak yang berlemdir dan lembek tu kalau di tekan akan lebih cepat mengecil menjadi molekul halus dan akhirnya akan terhapus dengan aktiviti gerakan. 

4) Korset dapat membentuk paha anda agar lebih mengecil dan seksi. Ada ramai wanita yang mengalami masalah paha dan punggung yang besar terutama selepas bersalin. Bentuk badan yang tidak sekata, juga disebabka kurang bersenama dan banyak duduk di hadapan komputer. Jadi untuk mengembalikan bentuk badan, kompressi dibahagian paha adalah perlu. Korset dapat berikan paha yang menawan dan kecil. Jadi sis tak ada masalah nak pakai jeans, dan apa saja seluar akan muat tau. 

5) Bentuk payudara yang jatuh akan terangkat. 
Design korset terkini akan buatkan payudara sis agar nampak lebih anjal, montok dan bulat. Maka lebih seksi. Kalau sis biarkan saja, bentuk paydara akan mengendur dan menjadi seperti buah papaya. Tak cantik tau. 

Ok selamat mencuba.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...