6 Sebab Mengapa Perlu Pakai Sport Bra



Oh! My Sport bra...sekarang ni, ramai wanita suka pada sport bra berbanding denga bra biasa. Mengapa ye?



1) Point yang paling utama adalah support atau sokongan padu, dari bahagian atas dan bahagian belakang. Terasa nak lompat, lari atau berjalan laju, breast anda akan dapat sokongan penuh dan tak akan mudah bergoyang-goyang.

2) Ramai orang yang kerja ofis mengadu sakit tengkok dan sakit tulang belakang sebab tak ada sokongan. Dengan pakai sport bra, badan akan terasa ringan dan tulang belakang pun tak sakit macam biasa. 

3) Bra biasa, ada masalah tali yang tergelonggsor. Bila bercakap dengan orang tiba-tiba tali bra mengelongsor jatuh. Mestilah nak  naikkan balik. Tu yang buatkan anda rasa rimas nak betul-betulkan tali bra. 

4) Breast anda akan nampak terbonjol ke hadapan. Itu yang buatkan sesetengah orang tak suka sebab nampak sangat ke hadapan. Bila pakai sport bra, breast anda akan nampak sekata dan agak natural tak la terjojol macam tu. Bila orang laki nampak alamak...

5) Lebih presentable dan nampak lebih feminine dan selamat. Ada sesetengah orang tak suka orang nampak tali bra tu... Bila pakai sport bra nampak lebih sopan bila berada di khalayak ramai. 
Cubalah bayangkan awak pakai tudung tapi nampak tali bra...mestila laki stil pandan awak seksi.

6) Selesa sebab tak rasa macam tercekik di bahagian bawah breast. Ada juga kajian yang membuktikan bahawa, aliran darah akan tersekat-sekat di sebabkan pemakaian bra biasa. Jika aliran darah tersekat tu yang buatkan anda senang sakit bahu, sakit breast dan juga penyebab kanser. OMG!

Tak sabar nak cuba????


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...