13 Makanan Pembakar Lemak, Kurus Dengan Pantas Dengan Cara Diet Berkesan



13 Makanan Pembakar Lemak, Kurus Dengan Pantas Dengan Cara Diet Berkesan
Antara tips untuk menurunkan berat badan adalah melalui gaya pemakanan dan senaman. Selain senaman, anda juga boleh membakar lemak dengan pemakanan yang betul.

Berikut adalah 13 Makanan Yang Membakar Lemak.

1. Timun


Timun bukan sahaja boleh dijadikan sebagai makanan untuk membakar lemak, tetapi khasiat didalamnya juga turut memberi kebaikan kepada buah pinggang kerana ia dapat membantu untuk membersihkan asid urik



2. Anggur

Anggur adalah salah satu makanan yang membantu anda untuk membakar lemak keraia ia mengandungi khasiat pektin, pektin dapat membantu menurunkan tahap kolestrol seseorang. Selain itu anggur juga kaya dengan vitamin C!



3. Lada
Lada mempunyai kandungan vitamin A, C, serat kalsium dan fosforus. Ia dapat meningkatkan lagi metabolisme badan dan secara tidak langsung ia akan turut membakar lemak.

4. Oat

Ia bukan sahaja mempunyai rasa yang hebat tetapi juga mengurangkan rasa lapar anda. Oat mengandungi serat yang membantu dan menstabilkan tahap kolesterol.



5. Telur

Telur adalah sumber yang kaya dengan protein dan rendah kalori. Telur membantu kita untuk membina otot dan membangunkan kolesterol baik .



6. Epal

Epal diperkaya dengan antioksidan yang kuat dan makanan tambahan lain. Paling penting ia mengandungi pektin yang membantu untuk mengurangkan sel-sel lemak di dalam badan.



7. Cili Hijau

Cili hijau mengandungi Capsaicin yang membantu untuk membangunkan sel-sel pertumbuhan badan dan membakar kalori dalam masa cepat.



8. Bawang putih

Bawang putih mengandungi Allicin yang mempunyai ciri-ciri anti -bakteria membantu kita untuk mengurangkan lemak dan membuang kolesterol tidak baik



9. Madu

Madu adalah salah satu yang terbaik untuk membakar lemak. Tambah madu dalam air suam dan minum setiap hari pada awal pagi .



10 . Teh Hijau

Teh Hijau adalah salah satu yang paling berkesan yang boleh membantu anda untuk mengurangkan berat badan. Ia mengandungi Antioksidan yang membantu dan menstabilkan berat badan kita .Amik 2 cawan setiap hari teh hijau ini untuk hasil yang lebih baik.



11. Rumput Gandum (WHEAT GRASS)

Ia meningkatkan metabolisme dan membantu untuk mengurangkan lemak.



12. Tomato

Tomato membantu kita untuk membakar lemak dalam masa cepat. Ia juga membantu kita untuk menjauhkan diri dari kanser. Jadi Ambil tomato dalam diet anda secara berkala.



13. Coklat Gelap

Coklat gelap mengandungi Flavonoid, ciri-ciri anti -radang yang membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol dalam darah. Ia merangsang pertumbuhan serotonin dalam darah dan juga membakar lemak.

Ok Selamat Mencuba




You all kalau nak bakar lemak dengan pantas dan berkesan dan dapatkan bentuk badan yang menarik, cantik, melentik.. Jom cuba Islalisa Corset. klik http://islalisacorset.com



.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...