Senarai Hair Tonic, Tonik Rambut Penipu!

Aku rasa kebanyakan lelaki banyak ada masalah rambut gugur, pastu cepat sangat la beruban.
Nak tak nak aku pun terpaksa la citer kisah benar pasal rambut aku.

Kalau nak di ikutkan dah banyak sangat la aku try. 
Ada yang murah dan ada yang mahal..
Paling aku tak tahan pergi pusat rawatan rambut itu last choice la...
Cakap aja ada rawatan percuma bernilai RM30 tapi ....
Masuk aja... Siap la ko kena tikam hahahaha

Jadi aku teruskan misi pencarian aku....

Ini aku nak habaq mai...

Jangan pilih tonik rambut yang ada 

*** SODIUM LAURYL SULFATE
 ammonium laurel sulfate, 
sodium dodecylsulfate, 
sulfuric acid, 
sodium salt sulfuric acid, A12-00356, 
Akyposal SDS, Aquarex ME, and Aquarex methyl


Bahan ni bahaya akak-akak, abang-abang kalau sayangkan rambut. Bacalah ingredient, kalau ada bahan ni, jadi sebaiknya elakan bro, sis semua. 
Bahan ni boleh buatkan rambut korang semua jadi botak, cepat beruban dan cepat gugur...



Inilah sumber yang aku dapat dari kajian saintifik : 
Stay away from sodium laurel / laureth sulfate (SLS), also known as sodium lauryl sulfate, sodium laureth sulfate, ammonium laurel sulfate, sodium dodecylsulfate, sulfuric acid, sodium salt sulfuric acid, A12-00356, Akyposal SDS, Aquarex ME, and Aquarex methyl. While SLS is a key ingredient in industrial detergents and cleansing agents -- including engine degreasers and garage floor cleaners -- it is also shockingly found in a high number of leading shampoos. There's a laundry list of healthcare issues associated with exposure to this deadly chemical, least of which is the severe damage it does to hair by drying it out. In short, if it can degrease an engine, it shouldn't go anywhere near your lovely locks. - http://www.livestrong.com

Aku tak nak plak habaq jenama yang ada barang ni...
Kompeni besar woo...
Nanti kena plak aku hahaha...Boleh la aku report polis... kui, kui, kui

Jadi aku nak syorkan la kalau korang jenis sayangkan rambut.
Kalau tak sayang nak botak tak apa...
Aku nak rekomen pada orang yang sayangkan rambut, 
Orang yang nak nampak hansem, dan macho...hahahaha
Nak nampak ayu, cun, melecun, kebabom!!!

Ta da...


rahsia rambut lebat, hair gain, hair tonic, lebatkan rambut, rambut gugur, rambut rosak, masalah rambut, kelimumur, rambut tumbuh 3

Ini aku dah try bro, sis semua... tak ada bahan yang berbahaya, semua tu...
Aku go natural guna serum saja....
Aku pakai Serum!
Serum ni dari tumbuhan semulajadi dari 

1) Kacang Sprout
2) Daun Olive
3) Lawsonia Henna/ Inai

Jadi rambut aku tumbuh laju-laju...
Walaupun dah makan banyak vitmin dan suppliment masih lagi tak dapat hasilnya. Hair Gain Arisa formulasi dengan kaedah spray boleh masukka segala mineral yang penting bagi pertumbuhan rambut.

Vitc C, Zinc dan Flax Seed.

Hasilnya anda akan dapat rasakan sendiri.

Jaminan 100% Original 100% Satisfaction Guarantee
Dah terbukti dengan ujian kemikal
Hambik ko!!!

Ini ujian pada tikus kurap yang botak bulu. Ada tak macam rambut korang??
Oppsss! Jangan mare... nak kasi citer saja.. - Ikhlas Hana

rahsia rambut lebat, hair gain, hair tonic, lebatkan rambut, rambut gugur, rambut rosak, masalah rambut, ujikaji tikus

Korang jangan pulak tak tahu dah ada sijil KKM kasi betul-betul ni 

Lebatkan Rambut Tonic Rambut Serum Rambut lulusan KKM 2

Aku nak citer lebih-lebih tapi dah banyak testimoni tau!

Lebatkan Rambut Tonic Rambut Serum Rambut 429


Amacam??? Bro, Akak Sis

Kalau ada niat nak pergi buat rawatan rambut gugur kat pusat rawatan... tu...
Boleh la cuba dulu...yang murah dan flexible.

Hana boleh kasi produk ni 5 bintang!
payment

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...