Pengamal Sihir Di Pukul dan Mayatnya di Bakar di Mexico



Berita ini memang sesetengah orang kata kejam, tapi kita fikir balik, betapa orang mexico ini membenci pada pengamal sihir. Tapi di negara kita terutama orang melayu senang-senang aja nak sihirkan orang lain sebab hasad dengki. Bomoh tak islamik dan islamik pun ramai yang boleh buat servis tu. 

Pada hal sudah terang dan jelas orang yang mengamalkan sihir itu sudah syirik kepada Allah, kerana meminta pertolongan selain dari Allah. Tiada keampunan pada dosa syirik. Tapi kita orang melayu ni lah ramai yang mengalami kes-kes sihir ni. 

Pada mereka yang nak mengamalkan sihir ni lebih baik, berusaha untuk capai kejayaan, dari buat aniya demi rasa dengki pada orang lain. 



BANDAR RAYA GUATEMALA: Seorang wanita 47 tahun dipukul hingga mati sebelum mayatnya dibakar oleh orang ramai yang marah kerana menuduh wanita itu mengamalkan ilmu hitam.
Wanita itu dikenali sebagai Catarina Gonzalez Perez, dibunuh Rabu lalu, di San Luis, wilayah Tacanas yang bersempadan dengan Mexico.
Penduduk yang menuduhnya menjadi ahli sihir, memukulnya beramai-ramai sebelum membakar wanita itu.
Pembunuhan oleh orang ramai menjadi perkara biasa di sebahagian perkampungan di Guatemala kerana penduduknya tidak yakin dengan sistem perundangan negara itu.
Pada 2013, 52 orang dibunuh oleh orang ramai berbanding 23 kes pada 2012. - AFP

Kalau nak hilangkan jerawat nak kulit wajah yang cantik, lupakan saja pergi bomoh, lebih baik gunakan teknologi terkini PHOTON ULTRASONICS klik sekarang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...