3 Cara Buang Bulu Roma Dengan Selamat Berkesan




"Kebanyakan pakar estetik tidak menggalakkan kaedah mencukur atau menggunakan lilin pada bulu roma. Ini kerana apabila bulu terkena pisau cukur, ia akan tumbuh lebih lebat dan kasar.

Anda boleh cuba menggunakan pencukur, tapi anda akan merasai keselesaan hanya dalam masa sehari dua. Lepas itu bulu baru akan tumbuh dan membiak secara tidak sekata dan lebih kasar dan panjang. 

Anda juga boleh cuba menggunakan cold waxing, yang ada di pasaran tapi...banyak yang tak tahu guna kerana sudah dan cepat saja habis.. Lagi satu cold waxing sakit. 


Kaedah yang paling selamat, dan mengalakkan pertumbuhan bulu yang halus adalah kaedah Hot WAXING ini adalah kerana ia dapat mencabut bulu roma dengan pantas sehingga anda tidak dapat merasai sedikit kesakitan. Sebenarnya  Tak Sakit pun! Minyak wax adalah dari tumbuhan semulajadi yang tidak merbahaya pada kulit, mudah ditanggalkan dengan basuhan dan sapuan minyak atau losyen biasa. 

Ok kalau nak cuba boleh KLIK SINI

http://infojelita.blogspot.com/2013/06/rawatan-buang-bulu-yang-paling-berkesan.html#more

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...