Berjumpa Isteri Hanya 2 Minggu Sekali, Fahrin Ahmad Luah Kata-Kata Rindu


Apabila sudah berkahwin, impian setiap pasangan suami isteri sudah tentu sentiasa berada di samping pasangan yang tercinta, lebih-lebih di saat awal perkahwinan ketika masing-masing sedang mengenali sesama sendiri dengan lebih mendalam. Namun tak semua yang kita impikan boleh menjadi kenyataan. Contohnya Fahrin Ahmad dan isteri, Elena Hani yang terpaksa tinggal berjauhan dan hanya bertemu sekali setiap 2 minggu kerana kerjaya isterinya selaku ketua pramugari di Dubai.

Terasa juga bila dia (Elena) tiada di sisi, tetapi nak buat macam mana bukan? Konsep kami sekarang ini, kami akan berjumpa setiap dua minggu, sama ada dia datang ke sini (Malaysia) atau saya ke Dubai.
Saya rasa perkara ini ada juga hikmahnya di mana kami dapat serasikan diri antara satu sama lain sebelum dia berhenti kerja dan menetap di sini.
Kalau dulu, apa-apa keputusan saya akan buat sendiri. Tetapi sekarang, walaupun dia duduk jauh, saya tetap teringatkan dia.
Beli barang-barang runcit juga saya akan memikirkan Elena. Kita tahu sekarang ini, pergi mana-mana pun, kita sudah ada tanggungjawab antara satu sama lain.
Sebelum ini, jika tidak terlibat dengan sebarang majlis, saya akan berbuka puasa sendirian. Dan untuk tahun ini, perkara itu tidak akan berlaku. Elena sudah pun mengambil cuti untuk berpuasa pada minggu pertama bersama saya. Jujurnya saya teruja! Hahaha… - mstar


Berjumpa dua minggu sekali saja...bahaya ni... kalau lelaki jenis Fahrin Ahmad yang hansome lagi kaya ditinggalkan. Kalau saya jadi isteri Fahrin, dah lama berhenti kerja, sebab saya ni jenis kuat cemburu hahaha...mesti ada ramai perempuan yang kacau, kena check handphone hehehehe....
Tak boleh biarkan saja. Tapi lain pasangan lain juga caranya. Terpulanglah pada diri masing-masing. Tapi sebagi isteri kita ada hak dan perlu pertahankan rumahtangga. kan... apa pun terpulanglah pada tuan punya badang. 

Kalau korang ada masalah bulu roma yang panjang dan kasar akibat bercukur, ada jalan penyelesaian..guna hot waxing. Aku dah try memang tak sakit dah banyak testimoni nak tahu
KLIK SINI tau... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...