3 Sebab Mengapa Wanita Inginkan Payudara Yang Menawan



Sebelum anda ketahui mengapa setiap wanita mengimpikan buah dada yang pejal, mantap dan saiz sederhana besar? Mengapa? 
Antara sebab utamanya adalah 

1) Peningkatan Keyakinan Diri Berdepan dengan Rakan-Rakan
Setiap wanita memang suka tengok kecantikan yang ada pada wanita lain. Mereka sering berangan dan membuat perbandingan antara satu sama lain. Ramai wanita juga suka dengan gambar artis yang cantik dan punyai tubuh yang menawan. Jadi tak hairan contohnya macam Che Ta punyai pengikut wanita yang ramai. 

2) Peningkatan Keyakinan Diri Berdepan dengan Suami
Semua wanita yang berkahwin tahu, lelaki memang suka pada payudara. Maybe tak ramai lelaki yang bujang suka, tapi lelaki yang duda dan berkahwin rata-rata memilih pada wanita yang punyai bentuk payudara yang mantap, bulat dan cantik. Jadi pada wanita yang punyai payudara yang kendur mereka sering mendapat komen negatif dari suami. Ya, tak semua suami yang komplen tapi ada ramai juga yang inginkan perubahan dari isterinya. 
Kalau yang tak komplen tu mungkin hanya menyimpan dari dalam, tah -tah tup-tup ada skandal dan buat hubungan dengan perempuan lain. Tak cakap semua, tapi ada juga segelintir yang begitu. 


3) Dengan adanya peningkatan dari aspek keyakinan diri, wanita lebih mudah mendapat peluang pekerjaan, lebih senang didekati dan lebih mudah mendapat rezeki. Sebab keyakinan diri dan wang adalah saling berkait antara satu sama lain. Kebanyakan wanita yang punyai daya keyakinan diri yang rendah, sering menjadi mangsa buli rakan sekerja dan suami. 

Kalau nak mantapkan payudara KLIK SINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...