Perwatakan Lelaki Yang Minati Payudara dan Punggung yang Mantap



Mengapa ada sesetengah lelaki memilih perempuan yang punyai payudara dan punggung yang mantap, ada lelaki lain tak kisah dengan bentuk tubuh wanita.

Dari hasil kajian saintifik, lelaki yang suka pada payudara dan punggung yang mantap adalah tergolongan dari kalangan lelaki yang bersifat lebih maskulin. Mereka juga suka bersosial, suka pada sukan dan menjadi center of attention. 
Mereka juga tergolong di kalangan orang yang berada, kaya, seorang yang berdikari, dan tahan lasak dalam setiap kerja yang mereka lakukan. Ini memberikan mereka satu daya ketahanan mental yang kuat terutama mereka yang terlibat dalam perniagaan. 

Manakala lelaki yang tidak kisah, atau milih pada payudara yang kecil adalah bersifat tidak berkeyakinan tinggi, tidak berdikari, sukar untuk buat keputusan dan tidak meminati sukan. 

Semoga anda mendapat dari hasil perkongsian ini. 
Kalau anda nak tahu cara memantapkan payudara dan punggung dengan jaminan pulangan wang sekirannya tak berhasil boleh klik SINI


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...