Najwa Latif Akui Kerjaya Seninya Semakin Perlahan


Kerjaya sebagai penyanyi dan juga seorang pelajar kolej menyebabkan Najwa semakin kurang menghasilkan karya seni - menurut Mstar. 
"Single terakhir yang saya keluarkan adalah Hilang pada tahun lalu dan mungkin itu juga menjadi sebab saya dilihat senyap daripada industri wahal persembahan pentas masih saya lakukan seperti biasa," katanya.
Zaman sekarang ni dah berubah, dahulu pada tahun 80an mungkin segulung ijazah itu amatlah berharga. Tapi sekarang tidak lagi... 


Walaupun anda ada segulung ijazah bertaraf doktor sekalipun ia tak dapat tahan lama akibat persaingan yang kuat terutama dari bangsa asing dan pertambahan populasi. 
Jadi zaman sekarang ni kenalah rebut kedua-duanya. Ijazah sebagai reputasi dan yang paling penting kerjaya dan punyai pendapatan sendiri. 
Namun, begitu tahap pencapaian Najwa, kalau tak belajar tinggi pun dah jauh dari orang yang hari-hari makan gaji untuk mendapat tempat di pasaran Malaysia. 
Tumpang lalu sikit
Saya nak share kalau ada sesiapa yang punyai masalah bulu roma boleh la klik sini ye...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...