Wednesday, February 18, 2015

6 Tips Goda Suami Guna Smartphone


Adakah anda tergolong di kalangan isteri yang sudah menjangkau lebih dari lima tahun usia perkahwinan? 
Jika Ya, Mungkin atikel ini dapat membantu anda untuk menghangatkan kembali perhubungan anda bersama suami di samping dapat meningkatkan kualiti perhubungan anda sekeluarga. 

Masih ingatkah lagi tatkala usia perkahwinan anda masih lagi muda, atau anda sedang bercinta? 
Mestilah ingat...kan ..itu kan kenangan manis anda yang menjadikan watak anda sebagai isteri hidup. Adakah tenaga cinta dan magnetik itu semakin kuat atau lemah?

Hari ini saya ada baca satu atikel yang menarik yang boleh saya kongsikan bersama. Ya...sama-samalah kita perbaiki perhubugan kita, kalau dapat buat satu tips hari ini pun dah memadai. Tak payah buat semua sekali pada setiap masa.  Baca lagi Tips...



Tip 
1) Apa kata pada waktu pagi ketika suami sedang berjalan dari bilik untuk ke tempat kerja, pegang tangannya dengan cara anda memandang tepat ke matanya dan kemudian berdakapan dengan suami anda. 

2) Peluk suami anda semasa dia sedang tidur dengan rasa kasih sayang 

3) Apabila anda rasa dia sudah tiba di tempat kerja, pastikan anda sms/whatsapp kata-kata cinta dan untuk berikan dia semangat untuk bekerja. 
4) Apabila tiba waktu petang, energi dia semakin lemah, anda boleh kirimkan voice mesej dan hantarkan kepadanya melalui whatsapp/ telegram

5) Bila dia tiba di rumah, pastikan rumah anda sudah disembur dengan pewangi  supaya aura yang negatif semasa dia berada di tempat kerja dapat dilupakan dengan mudah. Bauan juga dapat menenangkan fikiran dia. 

6) Ada sesetengah suami yang suka melihat isterinya memakai barangan kemas atau aksesori yang menyerlahkan feminiti.

Jadi cuba goda suami anda dengan memakai baranga aksesori contohnya ketika berada di atas katil tampa pakaian. 
Fabriknya perlulah daripada sutera yang menyerap peluh, berkilat dan lembut, macam satins dan sedap diusap ketika berada di atas pentas katil. 

Selamat mencuba

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas