Sejarah Puteri Ayuni

2013
Salam saya nak beritahu kisah saya dalam branding Puteri Ayuni. Saya mulakan bisnes ni secara online di rumah pada tahun 2013


Mesin ni adalah versi 2013 dengan motor mesin pada tahun itu. Botol Gel Mirifica adalah paling simple yang saya gunakan. Tahun 2013 saya mampu menjual dalam 100 units. Sebelum saya menjumpai produk ini, saya telah kehilangan dalam RM30,000 dari membuat pelaburan bisnes yang salah.  

2014
Saya agak kurang fokus pada tahun ini disebabkan ada banyak ganguan, jadi pada tahun ni tak ada peningkatan dalam jualan, tapi saya dapat pelajaran dari bisnes venture yang saya lakukan pada tahun 2014 iaitu dalam bidang fesyen dan juga bahagaian catering.  


2015


Penukaran imej dan kotak pada Collagen dan Green Tea


Mirifica Gel yang terini. Gambar ini saya ambil di taman tasik di Ampang, berdekatan dengan rumah saya untuk fotoshoot iklan.  Ada banyak teknik-teknik mempromosikan produk yang saya sudah pelajari dan saya semakin berani dan bersedia mempromosikan produk kecantikan dan mesin kecantikan secara besar-besaran dalam media online dan offline. 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...