Sunday, January 4, 2015

3 Faktor Penyebab Paha Menjadi Besar



Anda Punyai Paha Besar? Kaki anda tak nampak seksi seperti wanita yang lain. Nak pakai seluar pun orang nampak bahagian paha sebab lemaknya lebih menonjol dari bahagian lain. Bukan itu saja, nak cari seluar pun satu hal, memang susah nak cari, sebab hanya bahagian paha yang besar, perut tak sepadan dengan paha. Anda bukanlah seorang. Ada ramai yang mengalami masalah seperti anda. Ketahuilah ada 3 faktor utama paha anda besar.  


1. Genetik
Faktor genetik memiliki pengaruh yang besar dalam menentukan bentuk tubuh anda, termasuk bagian paha. Tak hanya itu saja, bentuk tubuh juga memiliki peran penting terhadap ukuran paha. Bentuk pantat dan paha yang besar sering dialami oleh wanita yang memiliki bentuk tubuh pir atau pear shaped. Sementara wanita yang memiliki bentuk tubuh cone shaped memiliki paha dan kaki yang lebih ramping.

2. Lemak
Faktor lemak bisa dialami oleh siapa pun, termasuk oleh wanita yang memiliki tubuh ramping sekalipun. Bila anda merupakan wanita dengan tubuh ramping dan memiliki tubuh yang ideal tetapi setiap harinya anda mengkonsumsi makanan yang berlemak, maka pada akhirnya anda pun juga akan memiliki paha yang berukuran besar. Jadi, anda perlu membakar lemak dipaha dengan cara yang tepat.

3. Otot
Disamping faktor penyebab paha besar yang telah disebutkan diatas, otot juga merupakan alasan penyebab mengapa paha anda berukuran besar. Kemungkinan memang anda memiliki otot paha yang besar secara alami, dimana otot tersebut terdiri dari bagian serat pada otot.

Ada caranya nak bakar lemak bahagian paha. 



No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas