Mengapa Lelaki Suka pada kulit yang bersih dan gebu



kulit yang lembut dan gebu memang menjadi idaman lelaki. Mana-mana lelaki boleh terasa teringin ingin memegang dan menyentuh kulit yang lembut, gebu dan halus. Bertambah lagi kulit itu jenis cerah, memang terasa nak terkam saja pada mereka. 


Kulit yang licin, gebu dan halus memancarkan kelembutan dan rasa feminin pada seseorang wanita. Ini adalah hakikat, 90% lelaki akan memandang pada fizikal tak kira wajah dan tubuh dan kulit seseorang sebelum membuat pilihan wanita mana yang dia ingin miliki dalam hidup. Tidak dinafikan setiap orang lelaki pernah mengorat mana-mana perempuan yang menarik dalam sejarah hidupnya. Kalau dah perempuan itu sendiri yang offer diri apa lagi... rembat saja...

Sebagai perempuan, banyak yang perlu di ambil perhatian dalam penjagaan aspek kecantikan.
1) Wajah yang Cantik
Memiliki kulit yang gebu dan licin menjadi salah satu daya tarikan yang kuat pada lelaki. Walaupun sudah berumur, seseorang wanita masih lagi boleh menjaga kecantikan wajah dengan menjadikan wajah lebih putih dan licin. Lelaki memang tidak menggemari wanita bermisai kerana ia dapat mengurangkan rasa keinginan pada wanita tersebut kerana ia lebih menyerupai lelaki. 

2) Miliki tubuh yang slim dan ramping. 
Ini memang menjadi pilihan mana-mana lelaki asia dan barat. Pada wanita yang punyai pinggang yang ramping memukau jiwa seorang lelaki. Tak kiralah kalau memakai jubah dan bertutup litup, pada lelaki akan tahu adakah dia seorang yang slim, ramping atau berbadan besar. Cuma memakai jubah dan pakaian yang longgar adalah menutupi syarak dan memjauhkan kemaksiatan. 

  Buang Bulu Dengan Berkesan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...