3 Tips Besarkan Punggung


Anda ada masalah punggung yang kecil dan kurang menawan? Tidak dinafikan ramai lelaki akan rasa teruja pada punggung wanita. Ini adalah kerana ianya memberikan alunan lentuk yang sanggat mengiurkan pada para lelaki. 

Ada juga perempuan yang berpunggung besar tapi mengelebeh dan jatuh. Pun tak nampak menarik. 






1) Ada tiga bahagian otot punggung yang anda perlu aktifkan untuk meningkatkan punggung anda


Medus bahagian atas. Senaman yang sesuai adalah squating melompat sambil merenggangkan kaki. 
Maximus bahagian tengah anda perlu merenggagkan kaki umpama streaching berulang kali
Minimus dan melompat sambil membongkok berulang kali. 
Senaman ini anda boleh lakukan berulang kali semasa anda di rumah atau beriadah di taman. 


2) Kasut bertumit tinggi juga dapat berikan bentuk otot punggung anda ke hadapan. Tapi jaga-jaga jangan memakai pada jangka masa lebih dari 5 jam ia akan memberikan anda sakit kaki. 



3) Gunakan bersama gel mirifica






Info herba - Pueraria Mirifica adalah merupakan sejenis tumbuhan yang banyak tumbuh di kawasan tanah tinggi di Utara Thailand. Dalam bahasa Thai, ia dipanggil White Kwao Krua. Herba ini adalah kemestian bagi mak nyah yang nak jadi perempuan di Thailand kerana Peraria Mirifica mempunyai kesan seperti estrogen yang sangathebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti-penuaan. Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara dan punggung.

Phytoestrogen yang terkandung dalam Pueraria Mirifica memberikan kesan positif dalam merawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon. Pueraria Mirifica

Phytoestrogens bukanlah hormon, tetapi ia memberikan manfaat yang sama seperti hormon estrogen, iaitu sumber utama yang menyumbang ke arah pembesaran payudara. Phytoestrogens memaksimumkan pengaliran darah dan peredaran estrogen sekitar tisu-tisu payudara.

Hasilnya, payudara anda menjadi bertambah besar dan bertambah anjal dan mantap. Pueraria Mirifica menambah tisu-tisu lemak di sekitar kawasan payudara. Ia juga membantu dalam menyokong kolagen yang memberikan bentuk yang cantik dan anjal secara semulajadi.

Pueraria Mirifica juga mengandungi ekstrak miroestrol dan deoxymiroestrol yang boleh memberi kesan pembentukan semula pada bentuk payudara yang semakin kendur hasil daripada perubahan hormon dan faktor dimamah usia. Malahan ia juga menjanjikan kecantikan payudara agar semakin montok dan menggiurkan seperti yang diidamkan setiap wanita.

Keistimewaan Pueraria Mirifica juga dapat memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul. Hasil penggunaan yang kerap pasti memberi impak kepada saiz payudara yang asal kepada saiz idaman. Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara. Ini membantu kaum wanita bebas daripada kanser payudara yang merupakan penyakit pembunuh utama wanita iaitu dengan mencegah pertumbuhan sel tersebut.

Anda Memang Perlukan Tumbuhan Herba Ini Kerana:
Tumbuhan Herba ini sangat berkesan 99% bagi menambah saiz payudara
Digunakan oleh orang dahulukala
Menambah saiz payudara dengan sangat berkesan
Menegangkan punggung dan kulit payudara
Mencerahkan kulit termasuklah kulit pada bahagian puting payudara dan seluruh badan
Mengetatkan cengkaman Vagina
Menghalang jangkitan kuman pada vagina


Kelebihan Ginseng

Antioksidan yang mujarab di gunakan sebagai penawar anti-penuaan untuk membantu mengekalkan kecantikan dan melanjutkan usia
Melancarkan peredaran pembuluh darah dan meransang pembesaran sel payudara, rambut dll
Menguatkan daya ketahanan badan dan mempercepatkan penyembuhan daripada penyakit
Terkenal sebagai harba ajaib yang dapat meningkatkan  tenaga batin, prestasi dan daya ketahanan untuk lelaki
Menyalaskan tahap kolesterol dan kandungan gula dalam darah
Mempertingkatkan kebolehan anda untuk menangani dan menghadapi tekanan disebabkan oleh kesannya yang amat menenangkan dan mengimbangkan minda
Meningkatkan daya ketahanan dan stamina anda dengan memberi sokongan kepada metabolisman badan
Membaiki keupayaan mental, kecekapan dan daya tumpuan anda dengan melancarkan peredaran  darah dan menyalurkan tenaga kepada otak
Membolehkan badan anda berehat dan pulih daripada keletihan yang cepat



Kigelia adalah genus tumbuhan berbunga dalam keluarga Bignoniaceae. Genus ini terdiri hanya atas satu spesies, yaitu Kigelia Africana, yang tumbuh di seluruh area tropis Afrika dari Eritrea dan Chad selatan ke utara Afrika Selatan, dan barat dari Senegal dan Namibia. Nama genus ini berasal dari nama Mozambik 'Bantu', kigelia keia, sedangkan nama umumnya Sausage Tree (Pohon Sosis) yang mengacu pada buahnya yang panjang dan sepintas mirip dengan sosis. Sedangkan nama dalam bahasa Afrikanya adalah Worsboom, yang juga berarti Pohon Sosis.

Buah ini telah dikenal ratusan tahun silam sebagai bahan aktif yang akan memontokkan dan menanjalkan payudara di Africa. Ramai wanita di Afrika mempunyau payudara yang indah montok hasil dari pengambilan herba ini dalam pemakanan mereka. Selain itu herba ini boleh digunakan menghaluskan kulit, anti kanser dan peransang nafsu suami isteri jika di makan( afrodisiak).



-------------------------



Gel mirifica puteri ayuni tuk payudara dari pueraria mirifica, ginseng, kigelia Africana extract boleh membantu mempercepatkan memontokkan, menganjalkan payudara. Anda hanya perlu sapukan dan urut payudara dengan breast pump 10-15m atau dengan tangan 1jam sehari dan kesannya akan dapat dilihat dalam masa 1 minggu penggunaan. 
Gel ini banyak digunakan dalam salon-salon taraf 5 bintang. Kami hanya repacking semula dalam bekas yang kecil . Gel ini punyai kepekatan yang tinggi, jadi hanya perlukan sedikit tekanan pada botol dan boleh disapukan pada seluruh breast / punggung. Satu botol boleh digunakan dalam 3-4 minggu. Kesanya secepat satu hari penggunaan selepas urutan selama sejam mengguna tangan atau breast pump selama 15 min sehari.


Berminat whatsapp 6018 263 7833 (gel mirifica)

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...