3 Sebab Kuruskan Badan Dengan Alat Senaman


Anda nak kuruskan badan dengan cara pantas dan menyeronokkan?

Adakah lemak di perut, pinggang dan kaki anda menjadikan anda rasa rendah diri tatkala bersama suami dan rakan-rakan anda?

Sebenarnya nak kurus, tidak ada jalan yang pintas, kalau ada produk yang cepat kurus tu memanglah bahaya beb...dah terbukti dalam surat khabar ramai orang yang makan pil kurus mengalamai komplikasi badan. 

Nah! ambik kalau tak percaya, bukan setakat metro, kosmo semua akhbar dah melaporkan dah ramai orang yang cuba ada banyak masalah. Jadi jangan sesekali percaya dengan ubat-ubat kurus. Mungkin ada yang berkesan, tapi kita tak pasti adakah benar sebenarnya.



Jadi apa jalan penyelesaian cara nak kurus beb? 

1) Bersenam secara konsisten
Teknik ni memanglah berkesan. Cara bersenam dapat membakar kalori. Lagi kuat dan bersemangat anda bersenam, mesti banyak kalori yang akan terbakar. Kalau tak ada masa, buat sendiri di rumah. Gunakan tangga, alat-alat senaman yang mudah. Asalkan anda gerakkan badan dan mengeluarkan peluh itu dah kira bagus untuk kesihatan anda

2) Teknik senam perangi berbagai penyakit
Pernah terbaca satu atikel surat khabar seorang pakcik tua berusia 100 tahun masih lagi sihat dan bertenaga dan boleh memandu sendiri dan menjalankan kehidupannya secara dan mampu berdikari? Rahsianya pakcik tua itu sentiasa bersenam secara konsisten setiap hari. 

3) Teknik Senam dapat menambahkan tenaga dalaman
Adakah anda rasa cepat penat bila buat kerja sedikit? Itu tandanya anda kurang bersenam untuk menambah tenaga dalaman anda. Ramai antara kita tak suka bersenam tapi banyak ambil pil suppliment kesihatan untuk menambah tenaga. Walaupun anda banyak makan pil suppliment, anda tidak boleh rasa bertenaga untuk jangka masa yang lama dan terlalu bergantung kepada suppliment tersebut. Ini lah akibatnya ... bila dah tak cukup duit untuk beli suppliment, badan pun rasa lemah dan kurang bertenaga. 

Sebenarnya ini lah yang berlaku pada diri saya sendiri, selalu sangat beli suppliment dan makan produk kesihatan akibatnya badan kita akan terlalu bergantung kedapanya dari tenaga yang boleh didapati dengan cara yang murah dan mudah. 

Saya nak perkenalkan alat senaman Extreme Set
Gunakan alat ini anda boleh bakar kalori dalam badan dengan cara yang menyeronokkan. 

Cuba buat dalam 5 minit sehari anda akan dapat rasakan badan anda lebih ringan dan bertenaga untuk menjalankana kerja harian anda. 
Alat ini mampu bakar lemak di perut, menambahkan kekuatan dan kekerasan otot bahu, paha secara serentak!

Memperkenalkan Revoflex





Promosi kupon RM20 off dalam setiap pembelian rivoflex

Sapukan losyen panas lavender semasa anda bersenam, pasti kalori anda lebih mudah terbakar.

Berminat whatsapp/sms 6018 263 7833 - feredea
pm di http://www.facebook.com/feredeapower

.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...