Friday, December 19, 2014

7 Cara Mengurut Payudara Dengan Pantas

 Tidak Dinafikan! Semua wanita sejati mengangap payudara mereka adalah asset untuk memikat suami. Namun, begitu berapa ramai yang sanggup luangkan masa untuk menjaganya supaya sentiasa nampak mantap dan montok? Tak kan bila dah terkena ... lelaki suka kat perempuan lain, baru nak bersiap untuk diri sendiri? Tapi itulah yang sering berlaku. Pada wanita-wanita / isteri isteri yang perihatin sila lah browse, baca lagi.












1- Bersihkan tangan dahulu menggunakan sabun 
2- Seeloknya selepas mandi atau masa mandi boleh mulakan urutan
3- Sapukan gel mirifica
4-Gunakan telapak tangan urut dari bawah ke atas berulang-ulang supaya payudara yang kendur kembali anjal. Sekurang-kurangnya 5 minit
5- Bahagian tepi pula tolak ke tengah buat berulang kali selama 5 minit
6- Buat urutan seperti anda merasa sedang memakai push up bra 
7 - Lakukan urutan sekurannyang 15 minit untuk sebelah breast.
Lihat hasilnya dalam masa 2minggu. Payudara akan mulai mengencang, dan terasa lebih tegang dan anjal. 
Teruskan selagi anda mendapat saiz yang anda impikan. 
Bagi menambah kesuburan dalam bolehlah ambil suppliment dari pueraria mirifica. 

Kalau hendakkan kesan urutan yang lebih cepat, gunakan automatik breast pump. Urutan tangan sahaja tidak boleh sucking atau menyedut. Kaedah sucking ini adalah ransangan yang utama untuk mengalakkan pembesaran payudara. Boleh juga lakukan bersama suami tuk mengeratkan lagi hubungan sesama suami isteri.

Tajaan

                           Krim Montokkan Payudara Dengan Pantas


Info herba - Pueraria Mirifica adalah merupakan sejenis tumbuhan yang banyak tumbuh di kawasan tanah tinggi di Utara Thailand. Dalam bahasa Thai, ia dipanggil White Kwao Krua. Herba ini adalah kemestian bagi mak nyah yang nak jadi perempuan di Thailand kerana Peraria Mirifica mempunyai kesan seperti estrogen yang sangathebat. Ia telah digunakan berabad lamanya sebagai herba anti-penuaan. Pueraria Mirifica juga terkenal sebagai herba semulajadi untuk pembesaran serta penganjalan payudara dan punggung.
Phytoestrogen yang terkandung dalam Pueraria Mirifica memberikan kesan positif dalam merawat masalah osteoporosis, merawat simptom-simptom menopause dan mengelakkan pembentukan kanser yang disebabkan ketidakseimbangan hormon. Pueraria Mirifica
Phytoestrogens bukanlah hormon, tetapi ia memberikan manfaat yang sama seperti hormon estrogen, iaitu sumber utama yang menyumbang ke arah pembesaran payudara. Phytoestrogens memaksimumkan pengaliran darah dan peredaran estrogen sekitar tisu-tisu payudara.
Hasilnya, payudara anda menjadi bertambah besar dan bertambah anjal dan mantap. Pueraria Mirifica menambah tisu-tisu lemak di sekitar kawasan payudara. Ia juga membantu dalam menyokong kolagen yang memberikan bentuk yang cantik dan anjal secara semulajadi.
Pueraria Mirifica juga mengandungi ekstrak miroestrol dan deoxymiroestrol yang boleh memberi kesan pembentukan semula pada bentuk payudara yang semakin kendur hasil daripada perubahan hormon dan faktor dimamah usia. Malahan ia juga menjanjikan kecantikan payudara agar semakin montok dan menggiurkan seperti yang diidamkan setiap wanita.
Keistimewaan Pueraria Mirifica juga dapat memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul. Hasil penggunaan yang kerap pasti memberi impak kepada saiz payudara yang asal kepada saiz idaman. Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara. Ini membantu kaum wanita bebas daripada kanser payudara yang merupakan penyakit pembunuh utama wanita iaitu dengan mencegah pertumbuhan sel tersebut.
Anda Memang Perlukan Tumbuhan Herba Ini Kerana:
Tumbuhan Herba ini sangat berkesan 99% bagi menambah saiz payudara
Digunakan oleh orang dahulukala
Menambah saiz payudara dengan sangat berkesan
Menegangkan punggung dan kulit payudara
Mencerahkan kulit termasuklah kulit pada bahagian puting payudara dan seluruh badan
Mengetatkan cengkaman Vagina
Menghalang jangkitan kuman pada vagina
Kelebihan Ginseng
Antioksidan yang mujarab di gunakan sebagai penawar anti-penuaan untuk membantu mengekalkan kecantikan dan melanjutkan usia 
Melancarkan peredaran pembuluh darah dan meransang pembesaran sel payudara, rambut dll
Menguatkan daya ketahanan badan dan mempercepatkan penyembuhan daripada penyakit
Terkenal sebagai harba ajaib yang dapat meningkatkan  tenaga batin, prestasi dan daya ketahanan untuk lelaki
Menyalaskan tahap kolesterol dan kandungan gula dalam darah 
Mempertingkatkan kebolehan anda untuk menangani dan menghadapi tekanan disebabkan oleh kesannya yang amat menenangkan dan mengimbangkan minda
Meningkatkan daya ketahanan dan stamina anda dengan memberi sokongan kepada metabolisman badan
Membaiki keupayaan mental, kecekapan dan daya tumpuan anda dengan melancarkan peredaran  darah dan menyalurkan tenaga kepada otak 
Membolehkan badan anda berehat dan pulih daripada keletihan yang cepat 
Kigelia adalah genus tumbuhan berbunga dalam keluarga Bignoniaceae. Genus ini terdiri hanya atas satu spesies, yaitu Kigelia Africana, yang tumbuh di seluruh area tropis Afrika dari Eritrea dan Chad selatan ke utara Afrika Selatan, dan barat dari Senegal dan Namibia. Nama genus ini berasal dari nama Mozambik 'Bantu', kigelia keia, sedangkan nama umumnya Sausage Tree (Pohon Sosis) yang mengacu pada buahnya yang panjang dan sepintas mirip dengan sosis. Sedangkan nama dalam bahasa Afrikanya adalah Worsboom, yang juga berarti Pohon Sosis.
Buah ini telah dikenal ratusan tahun silam sebagai bahan aktif yang akan memontokkan dan menanjalkan payudara di Africa. Ramai wanita di Afrika mempunyau payudara yang indah montok hasil dari pengambilan herba ini dalam pemakanan mereka. Selain itu herba ini boleh digunakan menghaluskan kulit, anti kanser dan peransang nafsu suami isteri jika di makan( afrodisiak).
-------------------------
Gel mirifica puteri ayuni tuk payudara dari pueraria mirifica, ginseng, kigelia Africana extract boleh membantu mempercepatkan memontokkan, menganjalkan payudara. Anda hanya perlu sapukan dan urut payudara dengan breast pump 10-15m atau dengan tangan 1jam sehari dan kesannya akan dapat dilihat dalam masa 1 minggu penggunaan. 
Gel ini banyak digunakan dalam salon-salon taraf 5 bintang. Gel ini punyai kepekatan yang tinggi, jadi hanya perlukan sedikit tekanan pada botol dan boleh disapukan pada seluluruh breast. Satu botol boleh digunakan dalam 3-4 minggu. Kesanya secepat satu hari penggunaan selepas urutan selama sejam mengguna tangan atau breast pump selama 15 min sehari.
sms/Whatsup/line/wechat 018 263 7833/ sms 013  3084906 PM http://www.facebook.com/feredeapower


TESTIMONI

kak rozita puchong 013-6348....
saya dah pakai mcm2 barang dah..ada yang sapu,makan dan mcm2 lagi dah...kemudian saya cuba breast pump dan gel mirifica ni..sekarang dah hampir sebulan saya pakai..hasilnya mmg ternyata amat berkesan...di samping itu saya juga amalkan kapsul payudara..

suhana penang 019-4670....
saya pernah terbaca tentang breast pump ni...ada mcm2 jenis org jual..ada yang mahal..ada yang murah...tapi biasalah kan kita mesti pilih yang murah..pada saya murah ke mahal tu no 2..yang penting keberkesannya...harganya mmg agak mahal..tapi saya rasa impian saya dah tercapai....its take time..but its works..

Sham 018-6800...
Memang terbaikla...duduk breast aku memang leper je..mirifica gel ni mujarap...bila nampak pompuan lain pandang je...sekarang ha...dia plak asyik pandang aku..dia pun suka sangat....betulla cakap ko..lelaki memang nafsu dia kat payudara kita..

Ruzita 016-5680...
Aku dah try gel ni dan breast pump dan ikut macam urutan memang berkesan!!..tak sangka breast aku dulu dah ganyut macam orang tua...sekarang ni, kembali anjal...laki aku pun suka

Salma 017-7800
Berkesan!!! Anak aku asyik nyoyot je...camne tak leper..aku muda lagi.. bila dah pakai gel mirifica dan breastpump memanglah...naik dan anjal kembali ...terasa macam rozita che wan plak ..:)

Jumi 010-9800...
Terasa tegang dan anjal je payudara aku ni.. thanks sebab rekomen aku... laki aku pun suka tengok aku sekarang...siap peluk2 erat lagi tu...sukerrrrrr

Berminat
Whatspp/SMS/Line/Wechat 018 263 7833 or SMS 013 308 4906

 PM Feredea Power Sekarang! klik http://www.facebook.com/feredeapower pm di atas






Auto Breast Pump menggunakan teknologi vakum terkini untuk menegang dan menganjalkan payudara wanita.

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum payudara mengembangkan tisu payudara dengan mevakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran payudara, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum payudara didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah.

Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda.

Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.

SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:
* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.

Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh
Beauty Breast Pump merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan.



KEISTIMEWAAN AUTO BREAST PUMP

Berkuasa bateri yang boleh dicaj semula.
Tidak perlu mengepam. Semuanya automatik.
Kaedah memontok payudara secara semulajadi tanpa pil atau suntikkan.
Keputusan dalam masa 2-3 minggu.
Harga yang murah berbanding jenama lain.
Cara Penggunaan

1. Sapu gel mirifica payudara dahulu pada payudara.
2. Gunakan cup yang sesuai dengan saiz payudara anda. Kami berikan 2 saiz cup kepada anda.
3. Pastikan keseluruhan payudara masuk dalam cup. Kemudian on kan pump. Anda akan terasa sedutan lembut pada payudara anda.
4. Laraskan kekuatan pump secara perlahan-lahan. Butang laras tersebut ada ditepi pemegang pump. Ada tulisn H dan L.
5. Jangan terus laras pada kekuatan maksimum. Laras ikut keselesaan anda.
6. Anda akan dapati pump akan menyedut kemudian melepas angin bila anda laras dari L ke H. Ianya seperti satu urutan pada payudara anda cuma ianya secara automatik.


PERHATIAN

Jangan caj pump melebihi 7 jam. Ini boleh memendekkan hayat bateri pump.
Pastikan pump di off dahulu sebelum dicaj.
Elakkan dari terkena air. Pump ini tidak kalis air.







No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas