Tuesday, September 30, 2014

Tip Kuruskan Badan



10,000 langkah sehari

Berjalan 10,000 langkah membantu membakar 300 hingga 350 Kalori
Berjalan dalam tempoh 60 minit dengan jarak sejauh 4.8 Km akan membakar sehingga 265 kalori  = Sama dengan sekeping roti canai tu..
Berjalan kaki 1km = 1200 langkah
10,000 Langkah = 7 hingga 8 km
10,000 Langkah = Berenang tanpa henti selama 90 minit
10,000 Langkah = Berbasikal selama 70 minit
10,000 Langkah = Bermain bola sepak selama 90 minit


Selamat mencuba
Dapatkan Update Tips Kecantikan, Fesyen dan Kesihatan
Tak ada masa nak keluar rumah shopping?
Jubah, Blouse, Shawl, Handbag
Jom Tengok ada yang ada?
Tak ada Masa Nak Ke Salon?
Nak Cantik Dengan Pantas Guna Mesin-Mesin Salon
Jom tengok apa yang ada?.

4 Pemakanan Hilangkan Jerawat



Empat pemakanan tersebut adalah: 

1. Kurangkan pengambilan gula

Bagi anda yang suka makanan manis, cuba kurangkan. Walau pun tiada kajian terperinci mengenai gula penyebab jerawat tetapi ramai doktor menyatakan pengambilan gula dalam kuantiti yang banyak boleh menyebabkan jerawat semakin teruk. Contoh makanan yang mempunyai gula berlebihan adalah coklat, kek dan minuman ringan.

2. Minyak ikan membantu jerawat sembuh

Ikan bukan sahaja baik untuk kesihatan di dalam badan. Ikan juga mengandungi omega 3 di mana ia memberikan kebaikan kepada kulit anda dan mencegah pembentukkan jerawat. Lebih elok anda memilih ikan yang dimasak sup daripada bergoreng.

3. Vitamin untuk mencegah jerawat

Vitamin penting untuk mencegah dan merawat jerawat. Antara vitamin yang paling penting untuk kulit adalah Vitamin A, E dan B5. Contoh terbaik makanan yang mengandungi vitamin tersebut adalah buah-buahan seperti betik, pisang dan apple.

4. Pengambilan “Zink” untuk merawat jerawat.

Makan telur, bijiran dan cendawan untuk merawat jerawat kerana ia adalah sumber utama zink. Zink adalah sejenis mineral yang dapat memberi kekuatan kepada imunisai di dalam badan anda untuk merawat pelbagai penyakit temasuklah jerawat.Michael Hollingsworth




Transformasi Rumah Flat

Sebelum

Selepas


Cantiknya rumah flat ni, bila dah di hias sebegini dengan kemasukan perabot baru. Rekaan ini di hias oleh Eric Leong. Bertuah siap yang dapat hadiah deco rumah percuma dari majalah apartment. 
Kalau berminat nak transformasi rumah anda, boleh la beli majalah ni. kot la ada lagi pertandingan cabutan bertuah ni. Memang best kalau dapat deco rumah secara percuma. Kita sebagai "orang rumah" isteri pasti rasa seronok kalau rumah kita yang sempit dapat dihiasi dengan dekorasi yang indah. Baru la bersemangat nak buat kerja kemas-kemas rumah. 

Dapatkan Update Tips Kecantikan, Fesyen dan Kesihatan
Tak ada masa nak keluar rumah shopping?
Jubah, Blouse, Shawl, Handbag
Jom Tengok ada yang ada?
Tak ada Masa Nak Ke Salon?
Nak Cantik Dengan Pantas Guna Mesin-Mesin Salon
Jom tengok apa yang ada?.



Monday, September 29, 2014

3 Cara Merapatkan Hubungan Suami Isteri dan Mengatasi Masalah Faraj Longgar



Khasiat manjakani memang tiada tandingan, hampir setiap botol jamu meletakkan ramuan manjakani sebagai herba yang wajib untuk hubungan suami isteri dan meningkatkan tenaga wanita. 

Hubungan intim antara suami isteri adalah salah satu kebahagiaan dalam rumahtangga.Keupayaan suami dan isteri untuk memberikan kepuasan seks kepada pasangan masing-masing amat penting. Keupayaan ini berkait rapat dengan kondisi alat kelamin. Vagina yang ketat dapat memberikan lebih kepuasan bukan sahaja kepada suami tetapi isteri itu sendiri. Bagaimana untuk mendapatkan vagina yang ketat, terutamanya untuk wanita yang telah melahirkan anak? Di bawah ada beberapa petua yang boleh anda ikut.

1. Manjakani

Rebus 3 biji buah manjakani dengan 2 cawan air sampai mendidih dan airnya bertukar menjadi coklat pekat. Gunakan air itu untuk mencuci bahagian faraj. Amalkan setiap hari.
Ambil sebiji buah manjakani. Masukkan kedalam nasi yang sedang mendidih, bila nasi telah kering, ambil buah manjakani tersebut dan potong kecil-kecil semasa masih lembut dan makan bersama nasih yang masih panas. Amalkan selalu.
Rebus buah manjakani. Air rebusannya diminum.Bukan sahaja elok untuk mengetatkan faraj, tetapi juga elok untuk melangsingkan badan dan untuk awet muda.
2. Latihan Kemutan Faraj.

Amalkan membuat latihan kemutan faraj setiap pagi. Caranya dengan kemut faraj anda seolah-olah anda sedang menahan kencing selama 7 saat. Lakukan selama 20 kali setiap hari.
3. Khasiat daun Inai, Pegaga, Daun Limau Purut dan Pinang Muda

Pinang muda ditumbuk untuk mendapatkan airnya yang pekat. Ambil daun inai, pegaga dan daun limau purut secukupnya dan ditumbuk serta diperah untuk dapatkan air yang pekat. Campur kedua-dua jenis air ini. Ambil cotton bud dan celupkan ke dalam air ini. Celupkan cotton bud ini ke dalam faraj. Amalkan setiap hari semasa mandi petang sehingga faraj terasa benar-benar ketat. - sumber internet

Dapatkan Update Tips Kecantikan, Fesyen dan Kesihatan
Tak ada masa nak keluar rumah shopping?
Jubah, Blouse, Shawl, Handbag
Jom Tengok ada yang ada?
Tak ada Masa Nak Ke Salon?
Nak Cantik Dengan Pantas Guna Mesin-Mesin Salon
Jom tengok apa yang ada?.

Khasiat Belalai Gajah Ubati Kanser



tREND masyarakat moden hari ini yang bergantung sepenuhnya kepada perubatan klinikal punca generasi muda tidak lagi menghargai khasiat tumbuhan herba sebagai salah satu sumber rawatan.

Anda mungkin tidak mengetahui tumbuhan hiasan yang selama ini ditanam di kawasan rumah sebenarnya adalah pokok herba yang kaya dengan pelbagai khasiat.

Tumbuhan herba adalah sebahagian daripada warisan budaya Melayu kerana khasiatnya mampu menyembuh pelbagai jenis penyakit sejak zaman berzaman.

Daun belalai gajah atau Sabah Snake Grass (SSG) misalnya telah lama dikenal pasti mempunyai anti oksidan yang tinggi untuk mengatasi sel-sel kanser dan mengekalkan sel-sel sihat dalam tubuh manusia.

Khasiat daun tersebut mampu membantu orang yang mempunyai masalah kesihatan seperti kanser, buah pinggang, radang prostat, kolesterol, tekanan darah tinggi, asid urik tinggi, diabetes, mengurangkan risiko salur darah tersumbat, membuang toksin dalam badan di samping mengurangkan keletihan.

Herba ini turut dikenali sebagai You Dun Chao atau Clinacanthus Nutans dan tergolong dalam keluarga Acanthaceae.

Kajian mendapati bahawa daun ini tidak mengandungi toksik, mempunyai kandungan flavonoid yang tinggi, serta mengandungi pelbagai mineral yang diperlukan oleh tubuh badan, vitamin dan asid amino.

Menurut kajian Jabatan Bioteknologi, Sekolah Teknologi Kesihatan, Universiti Ming Chuan, Taiwan, SSG terbukti sebagai agen anti oksida yang baik. Fungsi anti oksida sebenarnya mengurangkan kesan radikal dalam tubuh badan.

Sementara itu, Fakulti Perubatan dan Kesihatan Sains, Universiti Putra Malaysia (UPM), SSG bukan sahaja berfungsi sebagai anti-oksida, bahkan mampu melambatkan pertumbuhan sel kanser.

Kajian-kajian ini membuktikan bahawa penjagaan kesihatan menerusi makanan semula jadi seperti merupakan langkah alternatif yang baik.

Menurut Pengarah Urusan Tenaga Jati Bumi, Norsham Abas, SSG telah lama dikenal pasti mempunyai anti oksida yang tinggi bagi mengekalkan sel-sel sihat dalam tubuh manusia.

"Kelebihan daun belalai gajah sudah lama diketahui oleh orang ramai. Dahulu, daun itu hanya dijual dalam bentuk yang asalnya dan pengidap kanser perlu memakan daun itu sekurang-kurangnya 100 helai sehari tanpa gagal dalam usaha memerangi sel barah.

Ia tentu sukar terutamanya di kalangan mereka yang tidak biasa memakan sayur atau ulam selain daun ini sukar diperoleh di semua tempat. Justeru, syarikat kami mengedarkan suplemen kesihatan, Uturn Extra (campuran serbuk soya dan kurma merah), Uturn Fresh (campuran lemon dan epal), teh uncang Uturn dan minuman campuran botanik Clinacanthus Nutans)," katanya.

Tambah Norsham, syarikatnya telah menghasilkan ekstrak daun belalai gajah yang dijadikan suplemen dalam bentuk moden yang mudah diambil.

Pada masa ini, produk serbuk dengan jenama UTurn dibuat dengan campuran perisa epal hijau dan lemon tanpa bahan kimia. Ia juga tidak menggunakan gula tetapi fruktus seberat 20 gram untuk setiap uncang.

Suplemen itu dihasilkan dengan pematuhan kepada Amalan Pengilangan Baik (GMP) yang diluluskan oleh Kementerian Kesihatan dan diiktiraf halal oleh Jabatan Kemajuan Islam malaysia (JAKIM). - utusan

Dapatkan Update Tips Kecantikan, Fesyen dan Kesihatan
Tak ada masa nak keluar rumah shopping?
Jubah, Blouse, Shawl, Handbag
Jom Tengok ada yang ada?
Tak ada Masa Nak Ke Salon?
Nak Cantik Dengan Pantas Guna Mesin-Mesin Salon
Jom tengok apa yang ada?.


Sunday, September 28, 2014

Ziela Jubah Dress Casual dan Formal


PERBEZAAN PAKAIAN FORMAL DENGAN TIDAK FORMAL
Tiga jenis pakaian yang kerap digunakan
pakaian yang sesuaidipakai untuk acara sosialyang formal terdiri daripada pakaiantradisional, pakaianseragam,pakaian rasmi &pakaian upacara

FORMAL
 Pakaian formal jarang lagi dapat dilihat dalam aktiviti kita seharian dan hanya digunakan untuk individu yang berpangkat tinggi atau individu yang ingin menghadiri mesyuarat penting.Pakaian formal juga dipakai ketika menghadiri temu duga ataupun ketika hendak berjumpadengan golongan berpangkat tinggi seperti Sultan, Yang Dipertuan Agong atau Gabenor.Pakaian formal terdiri daripada:
A. Wanita
 1. jaket dengan skirt atau seluar 2. seluar panjang dengan blaus yang sesuai3. kurung atau kebaya4. kasut yang bertumit tinggi dan diperbuat daripada kulit (tidak terlalu menarik perhatian)Bagi wanita yang memilih untuk memakai skirt, beliau hendaklah memakai pantyhose ataustoking nipis untuk menutup kulit. 
Kalau nak ke pejabat pilih warna yang gelap dan padankan dengan jaket. Sudah pasti anda akan berketerampilan lebih menarik dengan Ziela dress, sebab ada dua tone color yang berbeza. 












Latest restock
Ziela Dress boleh pakai casual dan formal
Ziela dress
Limited size m l xl 
Pm at top, sms, whatspp 
6018 2637833 
Ship worldwide 

Measurement:
Size M: Length: 140cm Bust: 92cm Shoulder: 36cm Sleeve: 58cm Waist: 60-90cm 
Size L: Length: 142cm Bust: 96cm Shoulder: 38cm Sleeve: 59cm Waist: 64-94cm 
Size XL: Length: 143cm Bust: 100cm Shoulder: 40cm Sleeve: 60cm Waist: 68-98cm 
Material : Pearl Chiffon With Full Silk Inner Lining


5 Cara Pilih Sahabat Dunia Akhirat



NASIHAT yang boleh diikuti dalam membina persahabatan ialah sebagaimana pesanan al-Qamah (seorang sahabat Rasulullah saw) kepada anaknya:

Pertama, pilihlah sahabat yang suka melindungi sahabatnya, dia adalah hiasan diri kita dan jika kita dalam kekurangan nafkah, dia suka mencukupi keperluan.

Kedua, pilihlah seorang sahabat yang apabila engkau menghulurkan tangan untuk memberikan jasa baik atau bantuanmu, dia suka menerima dengan rasa terharu, jikalau ia melihat kebaikan yang ada pada dirimu, dia suka menghitung-hitungkan (menyebutnya).

Ketiga, pilihlah seorang sahabat yang apabila engkau menghulurkan tangan untuk memberikan jasa baik atau bantuanmu, ia suka menerima dengan rasa terharu dan dianggap sangat berguna, dan jika ia mengetahui mengenai keburukan dirimu ia suka menutupinya.

Keempat, pilihlah sahabat yang jikalau engkau meminta sesuatu daripadanya, pasti ia memberi, jikalau engkau diam, dia mula menyapamu dulu dan jika ada sesuatu kesukaran dan kesedihan yang menimpa dirimu, dia suka membantu dan meringankanmu serta menghiburkanmu.

Kelima, sahabat yang jikalau engkau berkata, ia suka membenarkan ucapan dan bukan selalu mempercayainya saja. Jikalau engkau mengemukakan sesuatu persoalan yang berat dia suka mengusahakannya dan jika engkau berselisih dengannya, dia suka mengalah untuk kepentinganmu.

Dalam memilih sahabat kita hendaklah memilih sahabat yang baik agar segala matlamat dan hasrat untuk memperjuangkan Islam dapat dilaksanakan bersama-sama sahabat yang mulia. - Arbain Muhayat 

Dapatkan Update Tips Kecantikan, Fesyen dan Kesihatan
Tak ada masa nak keluar rumah shopping?
Jubah, Blouse, Shawl, Handbag
Jom Tengok ada yang ada?
Tak ada Masa Nak Ke Salon?
Nak Cantik Dengan Pantas Guna Mesin-Mesin Salon
Jom tengok apa yang ada?.


3 Tips Melambatkan Penuaan dan Menopaus



BERAT badan meningkat, kulit kering, muka sembap, rambut rapuh dan gugur, kerap letih, mengantuk, pergerakan dan tindak balas menjadi perlahan. Simptom-simptom ini sering dianggap sebagai perkara semula jadi dalam proses penuaan, terutama bagi wanita yang memasuki era 40-an.

Boleh dikatakan hampir semua orang turut mengalami gejala sama, tetapi pada tahap berbeza. Namun, hakikatnya ia bukan sebahagian daripada proses semula jadi penuaan kerana ada orang masih mampu bergiat aktif, nampak awet muda, cergas dan tajam fikirannya, walaupun usia melebihi separuh abad.

"Antara simptom yang akan merubah wanita 40-an mengalami proses penuaan adalah cepat letih, mengah, tidur tidak lena, asyik nak tidur dan mudah sangat nak tidur. Bagi menopaus, wanita akan sentiasa berasa panas, paling ketara dari segi psikiatri iaitu tekanan dan mudah berasa tersisih. Ini berlaku kerana hormon wanita turun dan menyebabkan mood tiada," ujarnya

Selain itu, golongan ini risau perihal kecantikan yang akan merosot apabila usia meningkat.

MemeliharaPersoalannya, apakah yang perlu dilakukan untuk berhadapan dengan pelbagai masalah kesihatan apabila usia semakin meningkat?

Dr. Asmah menasihatkan agar wanita memelihara kesihatan dalaman dan luaran sejak usia muda supaya ia berkekalan.

"Kesibukan dan tekanan wanita moden menyebabkan mereka sering berhadapan dengan masalah kesihatan seperti haid tidak teratur, kulit tidak licin dan cerah, payu dara tidak anjal, rahim lemah, tangan dan kaki sejuk, otot vagina tidak ketat dan kering serta bendalir vagina tidak cukup. Selain amalan gaya hidup sihat, suplemen tambahan dapat membantu wanita mengatasi masalah-masalah tersebut," ujarnya.

Mengulas keperluan suplemen dalam kehidupan wanita hari ini, Dr. Asmah memberitahu, ia mungkin membantu memelihara kesihatan dalaman dan luaran serta melambatkan proses penuaan.

Menurut beliau, kesibukan wanita sebagai pekerja, ibu atau suri rumahtangga membataskan seseorang wanita melakukan aktiviti sihat seperti senaman.

Pertama
Justeru, selain pemeriksaan kesihatan setiap tahun, wanita juga digalakkan mengambil suplemen tambahan. Misalnya, ekstrak bunga ros baik untuk wanita kerana ia boleh memberikan enam kali ganda kelembapan pada kulit. Amalan herba manjakani juga baik untuk merawat otot-otot dalam faraj.
Ke dua
"Manjakani pula mempunyai khasiat untuk menegangkan semula otot-otot faraj dan membolehkan faraj menjadi sempit semula. Ia juga mampu mengawal lendir dan lelehan faraj. Astringen juga mampu menyerap lebihan darah haid dan nifas. Herba ini juga boleh menganjal payu dara serta menegangkan kembali otot-otot, maka amalan mengambil minuman manjakani dapat membaiki payu dara yang hilang sifat keanjalan.

"Kacip Fatimah pula dikatakan dapat menambah tenaga dalaman wanita serta memperbaiki fungsi rahim wanita lepas bersalin," katanya yang juga Penasihat Kesihatan Beaurose keluaran ZZ Beauty Line.

Beaurose mengandungi 100 peratus bahan semulajadi berasaskan ekstrak bunga ros, manjakani, asid phytohyrulonic dan L-glutathione.
ke tiga
"Jika kita dapat memelihara kesihatan pada usia muda seawal 25 tahun, tubuh badan kita mampu bergerak dan melakukan fungsi dengan aktif walaupun pada usia 40-an. Keseimbangan hormon dalam badan wanita juga dapat membantu memperlahankan proses menopaus dan mengurangi simptom menopaus seperti panas badan (hot flushes). Saya sarankan kepada wanita supaya menitikberatkan penjagaan kesihatan sama ada dalaman atau luaran untuk mengekalkan kecantikan serta kesihatan di tahap yang paling memuaskan," ujarnya yang boleh dihubungi di 019-2381808 atau laman Facebook, zzbeautyline.adawiyah.koh@utusan.com.my

Semoga atikel ini mendapat manfaat pada kita, kalau sejak muda lagi dah ambil suppliemnt manjakani, kacip fatimah dan biasakan makan jamu, makan banyak sayuran dan buahan, dan sentiasa berfikiran positif dan bersenam, insyallah proses penuaan dan menopause akan lambat dari biasa. Jadi sementara belum lagi menapouse ni amalkan kehidupan yang sihat. 

Dapatkan Update Tips Kecantikan, Fesyen dan Kesihatan
Tak ada masa nak keluar rumah shopping?
Jubah, Blouse, Shawl, Handbag
Jom Tengok ada yang ada?
Tak ada Masa Nak Ke Salon?
Nak Cantik Dengan Pantas Guna Mesin-Mesin Salon
Jom tengok apa yang ada?.

Cara Pakai Tudung Lilit Gaya Neelofa




Menarik style lilit tudung macam ni. Simple dan mudah digayakan dengan menutup dada. Fesyen sebegini memang diminati ramai orang, sebab tak payah pakai banyak jarum peniti. Kalau orang dah biasa, bawa sekotak jarum peniti ke mana-mana. Tapi elakkan sekiranya ada anak kecil. 
Selamat mencuba



Dapatkan Update Tips Kecantikan, Fesyen dan Kesihatan
Tak ada masa nak keluar rumah shopping?
Jubah, Blouse, Shawl, Handbag
Jom Tengok ada yang ada?
Tak ada Masa Nak Ke Salon?
Nak Cantik Dengan Pantas Guna Mesin-Mesin Salon
Jom tengok apa yang ada?.

Saturday, September 27, 2014

Montokkan, Tegangkan, Besarkan, Anjalkan Payudara dan Punggung Anda

Pernah Kena Perli "Kecik" "Leper"?
Hari-Hari Asyik Pakai Push Up Bra Saja
Lansung Tak Ada Lurah?
Tak Seksi La Beb! 


Anda ada masalah payudara kendur dan lembek?
Dah cuba ambil bermacam suppliements tak menjadi jugak?


Menurut Pakar Ada 5 sebab utama

1) Faktor Penuaan
2) Stress
3) Pengambilan Kopi dan Teh Kerap
4) Penyusuan anak yang ramai
5) Merokok dan Alkohol

Nak tahu Penyelesaian?


100% wanita sudah mencuba berbagai cara sudah mendapat jalan penyelesaian
Tahukah anda 99% Lelaki Suka Pada Payudara Wanita Yang Mantap dan Tegang?
90% Lelaki mengangap payudara isteri mereka adalah milik mereka.
Adakah anda bersedia untuk berikan yang terbaik untuk suami anda atau biarkan dia mencari yang lain? baca lagi

Mengerikan





Ada ramai yang terus buat jalan pintas dan membahayakan dengan menggunakan implan dan injection.


Kesannya anda sendiri akan ketahui bila masa anda sudah tua, dan perlu buat mamogram. Doktor tidak dapat mengesan sebarang ketulan sebab payudara anda adalah palsu. 
Komplikasinya dan kesannya anda akan rasainya sendiri bila anda perlukan rawatan. 

Namun begitu ada cara yang selamat dan berkesan



Memperkenalkan




 Kombinasi 3 Tumbuhan Yang Mengaktifkan Payudara Anda

Pueraria Mirfica, Kigelia dan Ginseng yang didapati dari Thailand, Africa dan Korea dapat membantu anda memontokkan, besarkan
 payudara dengan pantas mengunakan teknologi nano dan gel menyerap lebih pantas dari krim-krim biasa yang terdapat di pasaran.


Kelebihan Pueraria Mirifica


Anda Memang Perlukan Tumbuhan Ini Kerana:
Tumbuhan ini sangat berkesan 99% bagi menambah saiz payudara
Digunakan oleh orang dahulukala secara tradisi di Thailand
Menambah saiz payudara, besarka payudara dengan sangat berkesan
Menegangkan punggung dan kulit payudara
Mencerahkan kulit termasuklah kulit pada bahagian puting payudara dan seluruh badan
Tak hairan memang ramai wanita yang cantik dan cute di sana, malah menjadi trend bagi mana-mana lelaki seluruh dunia untuk datang ke Thailand menikmati wanita-wanita di sana.



Kelebihan Kigellia

Kelebihan Kigellia
Kigelia adalah sejenis tumbuhan berbunga dalam keluarga Bignoniaceae. Genus ini terdiri hanya atas satu spesies, yaitu Kigelia Africana, yang tumbuh di seluruh area tropis Afrika dari Senegal dan Namibia.
Buah ini telah dikenal ratusan tahun silam sebagai bahan aktif yang akan memontokkan, besarkan dan menanjalkan payudara di Africa. Ramai wanita di Afrika mempunyai payudara yang indah montok, mantap dan besar bulat hasil dari pengambilan tumbuhan ini dalam pemakanan mereka. Selain itu tumbuhan ini boleh digunakan menghaluskan kulit, anti kanser dan peransang nafsu suami isteri jika di makan( afrodisiak).


Melancarkan peredaran pembuluh darah dan meransang pembesaran sel payudara, rambut dll
Antioksidan yang mujarab di gunakan sebagai penawar anti-penuaan untuk membantu mengekalkan kecantikan dan melanjutkan usia
Menguatkan daya ketahanan badan dan mempercepatkan penyembuhan daripada penyakit


Caranya

Urut Selama 10 Minit Setiap Hari 



1- Bersihkan tangan dahulu menggunakan sabun
2- Seeloknya selepas mandi atau masa mandi boleh mulakan urutan
3- Sapukan gel mirifica
4-Gunakan telapak tangan urut dari bawah ke atas berulang-ulang supaya payudara yang kendur kembali anjal. Sekurang-kurangnya 5 minit
5- Bahagian tepi pula tolak ke tengah buat berulang kali selama 5 minit
6- Buat urutan seperti anda merasa sedang memakai push up bra
7 - Lakukan urutan sekurannyang 15 minit untuk sebelah breast.
Lihat hasilnya dalam masa 2minggu. Payudara akan mulai mengencang, dan terasa lebih tegang dan anjal.
Teruskan selagi anda mendapat saiz yang anda impikan.

Kalau hendakkan kesan urutan yang lebih cepat, gunakan automatik breast pump. Urutan tangan sahaja tidak boleh sucking atau menyedut. Kaedah sucking ini adalah ransangan yang utama untuk mengalakkan pembesaran payudara. Boleh juga lakukan bersama suami tuk mengeratkan lagi hubungan sesama suami isteri.


Cara Suami Urut Isteri


Berikut ialah teknik urutan payu dara atau buah dada yang disyorkan,
1. Sapu gel mirifica pada tangan dahulu, diikuti dengan sapuan pada payu dara pasangan anda. Sapukan sedikit pada kedua-dua belah payu dara.
2. Pastikan sapuan dilakukan pada bahagian bawah dahulu dan perlahan-lahan naik ke atas menghampiri puting payu dara pasangan anda.
3. Elakkan terkena puting buah dada.
4. Setelah Gel Mirifica meliputi payu dara pasangan anda, mulakan urutan pada payu dara kanan dahulu.
5. Tekan jari perlahan-lahan pada buah dada dengan gerakan ke atas sehingga menghampiri puting buah dada .
6. Pada para suami yang membaca harap janganlah gelojoh. Para isteri suka apabila dibelai manja.
7. Ulangi sehingga 3 atau 5 kali kemudian beralih kepada buah dada sebelah kiri.
8. Lakukan selingan antara buah dada kanan dan kiri berulang-ulang kali.
9. Lakukan urutan serentak pada kedua-dua buah dada dengan menggunakan teknik tadi.
10. Setelah memastikan pasangan anda teransang (puting buah dadanya sudah keras atau pun naik ke atas), sentuh kedua-dua tangan dan pekup payu dara bahagian bawah pasangan anda.
11. Urut dengan putaran mengikut arah jam dengan gerakan menaik ke arah puting.
12. Pastikan anda tidak menyentuh puting buah dada pasangan anda.
13. Yes, perlu diingatkan jangan terlalu cepat mengurut.
14. Ulangi langkah-langkah ini sehingga pasangan anda benar-benar teransang.
15. Ransangan ini penting untuk bagi hormon wanita untuk membesar dan memontokkan lagi payudara.

Ingatan!

Anda Nak Cantik dan Sihat? 
Kenalah Ada Usaha

Perlu diingatkan payudara yang sentiasa diurut dengan tumbuhan mirifica ini mengaktifkan saluran darah agar darah dapat mengalir dengan sempurna ke seluruh bahagian otot payudara.
Otot payudara mulai terbina bila ianya dijaga dan diurut, hasilnya anda dapat merasai kekerasan dan keanjalan payudara anda.

 Urutan yang kerap juga dapat memudahkan anda mengenalpasti ketumbuhan kanser yang luarbiasa dan merawat secepat mungkin. 90% kanser sembuh dengan rawatan yang awal.
Cuba anda biarkan saja, mestilah susah doktor nak rawat anda.
Jadi mulakan sesi urutan anda dengan sekarang.

SEBAGAI WANITA, TENTU ANDA INGINKAN:

* Suami anda sayang pada anda kerana anda memiliki tubuh badan yang menarik sehingga membuatkan
suami anda tak sabar-sabar nak balik dari pejabat.
* Ramai orang tertanya-tanya berapa usia sebenar anda, sebab anda KELIHATAN BEGITU MUDA.
* Kawan-kawan selalu memuji anda dan mengatakan anda masih macam anak dara.
* Rakan sepejabat anda cemburu, sebab penampilan anda memang ada class.
* Lelaki tertarik dengan bentuk payu dara anda yang sememangnya AGAK BESAR, TEGANG dan MANTAP.
* Anda ada lebih keyakinan diri sebab anda tahu anda memang pandai menjaga tubuh badan anda.

Membesarkan, Menganjalkan Payudara & Mencantikkan Tubuh

Nak Lagi Cepat Berkesan?

1 Jam AutoBP Umpama 1 Jam Urutan Tangan

AutoBP merupakan mesin 2 dalam 1 iaitu pengurut pembesaran payudara dan juga membentuk tubuh badan agar pejal selain menghilangkan selulit. Ia merupakan produk yang dinantikan oleh kaum wanita. Dengan penggunaan mesin ini, payudara kembali kencang, padat dan anjal tanpa perlu melalui proses pembedahan selain badan lebih langsing dan terbentuk. Mesin ini amat mudah dikendalikan.

Pikat Suami Anda Cepat Sebelum Orang Lain Rembat



Mengapa Makan Suppliment Tak Berhasil?

Menurut Pakar, Payudara wanita terdiri dari sel-sel kollagen dan otot. Selain dari pemakanan yang sihat, otot dan kollagen ini hanya boleh dibesarkan melalui tiga RANGSANGAN

1) Gegaran - urutan
2) Sucking - sedutan
3) Pengaktifan sel

Jangan Bimbang ketiga Fungsi ini ada dalam 



 Power AutoBP




Auto Breast Pump menggunakan teknologi vakum terkini untuk menegang dan menganjalkan payudara wanita.

Sistem vakum payudara kini terdapat di Malaysia dengan pam vakum unik yang direka khas untuk membesarkan saiz dan bentuk buah dada anda dengan selamat dan cepat tanpa rasa sakit dan risiko pembedahan implan. Ianya bukan bra push-up, bra ber pad ataupun penggunaan silicon, ia hanya buah dada anda yang asli dan cantik. Hasil menakjubkan boleh didapati setelah menggunakan sistem ini secara tetap dan seperti yang diarahkan.

Pam vakum payudara mengembangkan tisu payudara dengan mevakum lemak dan cecair yang menyebabkan ia membesar. Keduanya, rangsangan berterusan daripada aktiviti pam mungkin akan menyebabkan peningkatan hormone wanita yang bertanggungjawab untuk tumbesaran payudara, sama banyak seperti rangsangan hisapan yang membebaskan hormone spesifik seperti oxytocin. Pam vakum payudara didatangkan bersama format diagram langkah demi langkah yang mudah.

Kecantikan seseorang wanita pastinya dikaitkan dengan rupa wajah, saiz payudara dan bentuk badan. Lelaki mana yang tidak suka kepada bahagian wanita ini. Semua lelaki mempunyai selera yang berbeza-beza tentang wajah wanita tetapi mereka sependapat tentang payudara. "Payudara ( buah dada ) mestilah WOW...MANTAP!!" barulah lelaki akan tewas dengan anda.

Anda sebagai wanita ingin mempunyai buah dada yang besar, pejal dan montok. Tidakkah anda rasa iri hati pada kawan atau teman sepejabat yang mempunyai buah dada yang besar? Andakah anda peduli? Adakah anda sudah berserah pada keadaan dan tidak mahu berbuat sesuatu tentang saiz buah dada anda. Padahal anda boleh berbuat sesuatu untuk menjadikan kurniaan, yang ada pada semua wanita ini menjadi yang terbaik.

Lihat Sendiri Testimoni 











GEL MIRIFICA
Bagi Setiap Pembelian Satu Set Autobreast Pump
Edisi 2015

Teknologi terkini dalam ultrasonic gegaran, infrared and vakuum sucking yang memboleh kan proses urutan menjadi lebih pantas dari urutan tanga.

Urutan tangan 1 jam hanya perlukan 10 min menggunakn autoBP terkini
--------------------------------------------------------------------------------------
Gel mirifica puteri ayuni tuk payudara dari pueraria mirifica, ginseng, kigellia Africana extract boleh membantu mempercepatkan pembesaran payudara. Anda hanya perlu sapukan dan urut payudara dengan breast pump 10-15m atau dengan tangan 1jam sehari dan kesannya akan dapat dilihat dalam masa 1 minggu penggunaan.

Nak Jimat? Urut saja dengan tangan anda




Ingatan!

Anda Nak Cantik dan Sihat? 
Kenalah Ada Usaha

Perlu diingatkan payudara yang sentiasa diurut dengan tumbuhan mirifica ini mengaktifkan saluran darah agar darah dapat mengalir dengan sempurna ke seluruh bahagian otot payudara.
Otot payudara mulai terbina bila ianya dijaga dan diurut, hasilnya anda dapat merasai kekerasan dan keanjalan payudara anda.

 Urutan yang kerap juga dapat memudahkan anda mengenalpasti ketumbuhan kanser yang luarbiasa dan merawat secepat mungkin. 90% kanser sembuh dengan rawatan yang awal.
Cuba anda biarkan saja, mestilah susah doktor nak rawat anda.
Jadi mulakan sesi urutan anda dengan sekarang.






Punggung pun boleh mantap








Mesin ini bukan setakat boleh mantapkan payudara, tapi dapat mantapkan punggung dan hilangkan selulit. Caranya sama, sapukan gel mirifica dan gunakan autoBP atau urut selama 10-15 minit sehari


Cepat Rembat Sementara Stok Masih Berlambak Ada


TESTIMONI

kak rozita puchong 013-6348....
saya dah pakai mcm2 barang dah..ada yang sapu,makan dan mcm2 lagi dah...kemudian saya cuba breast pump dan gel mirifica ni..sekarang dah hampir sebulan saya pakai..hasilnya mmg ternyata amat berkesan...di samping itu saya juga amalkan senaman montokkan payudara

suhana penang 019-4670....
saya pernah terbaca tentang breast pump ni...ada mcm2 jenis org jual..ada yang mahal..ada yang murah...tapi biasalah kan kita mesti pilih yang murah..pada saya murah ke mahal tu no 2..yang penting keberkesannya...harganya mmg agak mahal..tapi saya rasa impian saya dah tercapai....its take time..but its works..

Sham 018-6800...
Memang terbaikla...duduk breast aku memang leper je..mirifica gel ni mujarap...bila nampak pompuan lain pandang je...sekarang ha...dia plak asyik pandang aku..dia pun suka sangat....betulla cakap ko..lelaki memang nafsu dia kat payudara kita..

Ruzita 016-5680...
Aku dah try gel ni dan breast pump dan ikut macam urutan memang berkesan!!..tak sangka breast aku dulu dah ganyut macam orang tua...sekarang ni, kembali anjal...laki aku pun suka

Salma 017-7800
Berkesan!!! Anak aku asyik nyoyot je...camne tak leper..aku muda lagi.. bila dah pakai gel mirifica dan breastpump memanglah...naik dan anjal kembali ...terasa macam rozita che wan plak ..:)

Jumi 010-9800...
Terasa tegang dan anjal je payudara aku ni.. thanks sebab rekomen aku... laki aku pun suka tengok aku sekarang...siap peluk2 erat lagi tu...sukerrrrrr

Nina 011 3457890
Dah cuba makan macam-macam suppliment pun tak menjadi ... Rasa nak buat injection saja tapi sebelum tu saya try guna alat ni dan gel mirifica, terus tak jadi nak pergi buat transplant












Adakah Anda Bersedia Pikat Orang Yang Disayang? 
Atau....





Anda nak 
Montokkan, Besarkan, Tegangkan, Anjalkan Payudara dan Punggung ?
Nak Kasi Mantap??




Whatsapp/SMS/PM/Telegram

+6018 2637833



Percuma Bagi Setiap Pembelian Auto BP + Gel Mirifica



E Book Ini Anda Akan Dapat Pelajari

* Cara Menambat Nafsu Suami
*Cara Puaskan Nafsu Suami
* Cara Besarkan Payudara Teknik Urutan Suami Isteri
* Cara Berkesan Kurangkan Marah Suami Isteri

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas