Ziela Jubah Dress Casual dan Formal


PERBEZAAN PAKAIAN FORMAL DENGAN TIDAK FORMAL
Tiga jenis pakaian yang kerap digunakan
pakaian yang sesuaidipakai untuk acara sosialyang formal terdiri daripada pakaiantradisional, pakaianseragam,pakaian rasmi &pakaian upacara

FORMAL
 Pakaian formal jarang lagi dapat dilihat dalam aktiviti kita seharian dan hanya digunakan untuk individu yang berpangkat tinggi atau individu yang ingin menghadiri mesyuarat penting.Pakaian formal juga dipakai ketika menghadiri temu duga ataupun ketika hendak berjumpadengan golongan berpangkat tinggi seperti Sultan, Yang Dipertuan Agong atau Gabenor.Pakaian formal terdiri daripada:
A. Wanita
 1. jaket dengan skirt atau seluar 2. seluar panjang dengan blaus yang sesuai3. kurung atau kebaya4. kasut yang bertumit tinggi dan diperbuat daripada kulit (tidak terlalu menarik perhatian)Bagi wanita yang memilih untuk memakai skirt, beliau hendaklah memakai pantyhose ataustoking nipis untuk menutup kulit. 
Kalau nak ke pejabat pilih warna yang gelap dan padankan dengan jaket. Sudah pasti anda akan berketerampilan lebih menarik dengan Ziela dress, sebab ada dua tone color yang berbeza. 












Latest restock
Ziela Dress boleh pakai casual dan formal
Ziela dress
Limited size m l xl 
Pm at top, sms, whatspp 
6018 2637833 
Ship worldwide 

Measurement:
Size M: Length: 140cm Bust: 92cm Shoulder: 36cm Sleeve: 58cm Waist: 60-90cm 
Size L: Length: 142cm Bust: 96cm Shoulder: 38cm Sleeve: 59cm Waist: 64-94cm 
Size XL: Length: 143cm Bust: 100cm Shoulder: 40cm Sleeve: 60cm Waist: 68-98cm 
Material : Pearl Chiffon With Full Silk Inner Lining


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...