Sunday, August 18, 2013

25 Cara dan Gaya Hubungan Seksual Suami Isteri

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks


posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

posisi seks

 Nak Tambah Tenaga? Kurang Rasa Keinginan Seksual?
Cubalah kopi Nanduk formula dari kopi arabica, susu kambing, madu, herba ubi jaga
baik untuk suami isteri
 
 
 
Perbezaan Peredaran Darah Dengan Kopi Nanduk
Sistem Peredaran Darah Manusia
 


Kopi Nanduk adalah minuman berkhasiat yang dirumus khas dengan gabungan beberapa herba hebat yang kaya dengan khasiat dan tenaga. Ianya membantu melancarkan peredaran darah dan meningkatkan stamina. Malah ia juga mampu menguatkan otot badan anda. Dengan rasa hebat aroma kopi, tanpa kesan sampingan kopi biasa, pastinya akan menceriakan hidup anda.
Gabungan 9 herba hebat yang terdiri daripada susu kambing, susu kelapa, guarana, madu, tongkat ali, ashwagandha, saw palmetto, tribulus terrestis serta kopi menjanjikan satu khasiat unik untuk kesihatan tubuh badan manusia. Hasil gabungan 9 herba ini mampu melengkapkan nutrien harian yang diperlukan oleh badan anda. Kini ditambah dengan Herba Rancang Tembaga dan Ubi Jaga Gunung (Ubi Dedawai Besi), meningkatkan lagi kekuatan Kopi Nanduk.

Kopi selama ini dianggap sebagai minuman untuk menambah tenaga dan menyegarkan orang mengantuk. Benarkah kopi sehebat itu?. Kandungan utama kopi ialah kafein, ianya berfungsi sebagai perangsang susunan saraf otak, sistem pernafasan serta sistem pembuluh darah dan jantung. Sebab itu, tidak hairanlah setiap pengambilan kopi dalam kehidupan seharian, tubuh kita akan menjadi segar, daya pemikiran lebih cepat dan tidak mudah mengantuk.

 Kandungan Kopi Nanduk 
Kopi Arabica
Antara khasiat meminum kopi :-


Mengembangkan salur darah.
  Kerana itulah minum kopi dapat menghilangkan mengantuk. Apabila salur darah mengembang, lebih banyak darah (beserta oksigen) yang dapat dihantar ke bahagian badan antaranya otak. Ia juga akan dapat menghalang pengumpulan toksik di dalam otak. Menghidu bau kopi sudah cukup menyegarkan.
   
Meningkatkan daya denyutan jantung dan nadi.
  Darah akan bergerak lebih lancar dan keupayaan bekerja akan meningkat.

Menjadikan usus lebih aktif.
  Ini akan membantu tubuh menyerap nutrien dengan lebih baik dan dapat mengurangkan kemungkinan sembelit.
 
Merangsang kelenjar perut untuk membebaskan lebih banyak bahan penghadaman.

  Ini baik bagi membantu penghadaman makanan yang lebih sempurna lebih-lebih lagi makanan yang tidak dikunyah secara sempurna.

 Kandungan Kopi Nanduk 
 Susu Kambing
Antara khasiat meminum Susu Kambing :-

Susu kambing merupakan khasiat terpenting dalam proses pembentukan dan pertumbuhan jaringan tubuh manusia. Kandungan protein dalam susu kambing adalah hampir sama dengan susu ibu dan melebihi daripada dalam susu lembu. Susu kambing tidak mengandungi jenis protein (alpha-casein protein % beta-casein protein) yang menyebabkan alahan seperti yang terdapat dalam susu lembu. Protein yang terdapat dalam susu kambing mengandungi 22 asid amino termasuk 8 jenis asid amino yang penting untuk perkembangan sel otak dan sistem saraf.

Amat penting dalam pembentukan sel darah penawar racun (detoksifikasi-bahan kimia berbahaya yang masuk ke dalam tubuh serta membina protein & enzim (otot, sendi, organ & pundi yang diperbuat daripada protein).

Gabungan kalsium & fosforus = Calciumphosphate, suatu komponen penting membentuk struktur dan kekuatan tulang serta beberapa fungsi tubuh yang lain. Kandungan kalsium & fosforus dalam susu kambing adalah hampir sama dengan susu ibu dan melebihi daripada dalam susu lembu.

Kepentingan kalsium untuk beberapa fungsi yang lain :-
Menurunkan tekanan darah.
 Mengawal degupan jantung.
Menyingkirkan toksin dalam kolon.
Membolehkan penggumpalan darah.
Membolehkan saraf berfungsi dengan baik.
Boleh mengurangkan kejadian kanser kolon.
Memperbaiki ketegangan dan tidur yang selesa.
Menstabilkan dan menyelenggara membran sel.
Mengeluarkan dan mengaktifkan banyak hormon.
Mengekalkan ketampanan otot dan mengawal pengucupan.
Membantu mencegah penyakit gusi dan keretakan akibat tekanan.


Kelebihan Madu
Berbagai kelebihan madu sebagai makanan berzat tinggi sudah diketahui sejak zaman Mesir maupun Yunani kuno. Dalam zaman Mesir kuno, larutan madu bukan sahaja dijadikan sebagai sumber makanan, tetapi juga dijadikan sebagai pengawet yang luar biasa : samada sebagai pengawet daging binatang buruan, sehingga kepada fungsi dalam mumifikasi jenazah yang bertahan ribuan tahun.
Ia mudah dan cepat diassimilasikan oleh badan.
Ia mampu menenangkan badan dan akal fikiran.
Ia membekalkan tenaga yang diperlukan dengan cepat.
Ia tidak mengganggu selaput dinding sistem penghadaman.
Ia mempunyai kesan 'laxative yang tabie (melawaskan pembuangan air besar).
Ia dapat membantu memulihkan tenaga ahli sukan yang keletihan dengan cepat.

Kelebihan Tongkat Ali Putih
harga pasaran tongkat ali putih

Meningkatkan libido (nafsu dan keinginan).
   Meningkatkan tenaga dan stamina.
Membersihkan buah pinggang.
   Merawat masalah Prostate.
Melancarkan peredaran darah dalam badan.
Meningkatkan pengeluaran sperma (lelaki).
Mengatasi masalah arthritis.
Kandungan eurycomalactone dalam tongkat ali dapat mencegah dan melawan kanser.


Kelebihan Ubi Jaga


Smilax myosotiflora atau 'Ubi Jaga' (UJ) telah digunakan secara tradisional oleh orang asli dan Melayu sebagai makan tambahan untuk ransangan seks.
Ubi Jaga adalah tumbuhan merayap yang tumbuh didalam hutan tropika di Asia Tenggara. Ianya dipercayai boleh membantu pengedaran darah yang sempurna. Secara tradisional ianya digunakan sebagai ubat herbal tradisional untuk menguatkan tenaga lelaki, sebagai tonik untuk menambahkan metabolisma badan.

1-Membantu menambahkan keinginan seks,
2-Menambahkan sesitiviti,
3-Menguatkan kekerasan dan membolehkan lelaki pelbagai umur untuk menikmati seks yang lebih kerap dan lebih lama.

-------------

Persediaan Sebelum Bersama Suami


Sapukan Lotion yang Wangi ini di tepi faraj anda...dan rasai kehebatan nikmat seks. kawasan yang disapu akan mampu lebih menguncup(grip). Manakala aroma herba  yang digunakan akan bertindak menghilangkan bau yang tidak menyenagkan kepada bau yang lebih memberahikan.ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati dan menjadikan kulit terasa licin selepas menggunakannya.
Manjakani yang terkandung dalam losyen juga mampu merapatkan lapisan-lapisan tisu vagina dan pada masa yang sama, memulihkan kelembutan dan meremajakan saraf-saraf dalam faraj, oleh itu aktiviti seksual lebih menyeronokkan.


Waktu guna

Langkah 1 :
Isteri disyorkan menggunakan Losyen Kamar Sutra 1 atau ½ jam sebelum  bersama. Losyen akan meresap masuk ke permukaan kulit serta bertindak merawat sel-sel kulit supaya lebih aktif. Hasilnya keseluruhan kawasan yang disapu akan mampu lebih menguncup(grip). Manakala aroma herba  yang digunakan akan bertindak menghilangkan bau yang tidak menyenagkan kepada bau yang lebih memberahikan

Langkah 2 :
Ketika hendak bersama sapukan lagi sekali Losyen kamar Sutera di keseluruhan faraj. Ianya bertujuan menambah aura kegahirahan dan kelekitan yang akan memberangsangkan anda dan suami.
Nota : Losyen Kamar Sutera ini diformulasi khas supaya  tidak merbahaya jika termakan.

 
CARA PENGGUNAAN
 Sapu  losyen Kamar Sutra ke bahagian tepi faraj seperti gambar rajah. Tujuan sapuan adalah untuk mengecutkan pintu faraj dan agar ia melekit diantara pintu faraj. Sebaiknya lumur pada keseluruhan faraj. Selain itu ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati di sekitar faraj mahupun di kulit dan jika ia disapukan di kawasan yang berkenaan, kulit akan bertambah licin.
Nota : Anda boleh menguji keberkesanan losyen ini dengan cara berikut, Sapukan  losyen ini di kawasan kulit yang kasar atau berkedut , setelah 2 jam( kering) basuh dan lap hingga kering. Anda akan dapati kawasan sapuan kulit tadi menjadi licin bersih( kurang kedut). Ini membuktikan losyen Kamar Sutra ini mampu meremajakan sel-sel kulit anda.

KELEBIHAN
Selain ia dapat mengecutkan /grip pada bahagian pintu faraj, ia juga mampu menanggalkan sel-sel kulit mati dan menjadikan kulit terasa licin selepas menggunakannya.
Manjakani yang terkandung dalam losyen juga mampu merapatkan lapisan-lapisan tisu vagina dan pada masa yang sama, memulihkan kelembutan dan meremajakan saraf-saraf dalam faraj, oleh itu aktiviti seksual lebih menyeronokkan.

Testimoni
Aku ni dan 3 tahun kahwin kurang sangat buat main ngan laki aku, rasa kering jer.. tu yang malas tu...pastu tak ada keinginan sangat...laki aku pun sama....
tapi bila aku terasa keininginan aku cepat minum kopi ini dan sblum main aku sapukan losyen kamasutra, memang cepat je teransang, laki aku pun suka sebab aku layan dia baik punya!!! - mun, July2013




Berminat whatsup/line/wechat 018 263 7833 or sms 013 308 4906

No comments:

Post a Comment

PENDAFTARAN SYARIKAT Syarikat ini telah didaftarkan secara sah dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) pada atas nama "One Stop Media Production" (SSM 002185302K ) bagi menjalankan urusan perniagaan secara online dan offline. Sekian, Terimakasih.

Bukti Kejujuran Syarikat KLIK SINI

GR

PA

fbcs

nas