3 Tips Untuk Anak Rapat Dengan Kita

Kebanyakan ibu bapa kini lebih sibuk mencari rezeki berbanding meluangkan masa bersama anak-anak. Oleh itu, kami kongsikan tips bagaimana untuk merapatkan anak anda dengan anda. Tipsnya adalah:

Jadi Contoh Kepada Mereka
Lakukan perkara baik agar ia dapat menjadi ikutan oleh anak anda. Jika kita lakukan perkara buruk, mereka akan ikut. Ini kerana jiwa kanak-kanak terlalu suci. Berilah contoh terbaik!!!


Jangan Marah Bila Anak Buat Salah
Anda boleh menasihatinya secara elok atau ambil pendekatan mendiamkan diri jika anda terasa ingin memarahinya. Ini kerana jika mereka slalu dimarah, mereka akan menjadi anak yang kurang keyakinan diri dan selalu memberontak selain memberi tekanan pada dirinya.

Banyakkan Sentuhan Pada Anak
Selalu peluk dan usap tidak kira waktu. Ini kerana mereka akan rasa dilindungi dan berasa tenang. Walaupun mereka jauh dari kita, kita akan dekat di hati mereka.

Bagi girls kat luar sana... Untuk lebih mujarab , Uolls kena lah pakai Korset tuk dapatkan bentuk badan yang kurus, ramping dan cantik dengan pantas dan selamat 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...