3 Cara Tegangkan Payudara

Sudah pasti semua wanita inginkan payudara yang tegang dan menawan. Ini kerana ia merupakan aset bagi seseorang wanita itu. Payudara menjadi kendur disebabkan beberapa faktor seperti kekurangan berat badan, menyusukan bayi, peningkatan usia dan juga mengandung. Mudah saja, ikuti cara-cara yang kami kongsikan di bawah seperti:

Jika anda rajin berkunjung ke gym, pasti anda pernah melihat mesin ini di mana ia biasanya digunakan oleh para lelaki yang inginkan badan yang sado. Lakukan senaman menggunakan mesin ini 10 hingga 12 kalibagi membantu anda menegangkan payudara anda.


Senaman push up bukan sahaja membantu anda membina otot, malah ia mampu mengembalikan ketegangan payudara anda. Lakukan setiap hari dengan hanya beberapa minit.

Baring pada bench. Angkat dumbebell ke atas pada bahagian tengah payudara sebelum menurunkan dumbbell secara perlahan-lahan agar ia hampir dengan dada anda. Ini dapat membantu menegangkan payudara anda.

Selamat mencuba. Paling penting jangan lupa pakai corset. Kalau perut nampak dah tak cantik, orang mengata plak... so please la pakai hokey....
Click sini islalisa.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...