5 Tips Beraya Dengan Bayi

Apabila menjelang raya, sudah pasti kanak-kanak akan berasa seronok untuk pergi beraya. Bagaimana pula dengan anda yang masih beraya dengan membawa anak-anak kecil terutamanya bayi? jangan risau, anda boleh mengatasinya dengan mengikuti lima tips di bawah iaitu:

Sediakan Keperluan Bayi
Jangan lupa untuk membawa segala keperluannya agar dia tidak meragam ketika di rumah orang. Contohnya seperti pakaian tambahan, botol susu, lampin pakai buang, susu dan sebagainya.


Susu Formula Atau Susu Perahan
Pastikan anda membawa stok susu yang mencukupi untuk perjalanan seharian agar bayi anda tidak kehabisan bekalan.


Pakaian Bayi
Pilih pakaian dengan kain yang tidak terlalu tebal dan mampu menyerap peluh agar mereka tidak mudah merengek.

Baju Menyusu
Jangan sesekali memakai baju yang ketat di mana ia menyukarkan anda untuk menyusukan bayi anda. Pastikan baju yang anda pakai sesuai untuk penyusuan, selesa dan juga sesuai untuk anda.

Masa
Bagi mengelakkan bayi meragam, jangan beraya terlalu lama di sebuah rumah. Ini jerana bayi anda akan mula merengek. Jika bayi anda meragam, segeralah beredar.

Jadi you all cubalah jaga badan dan mantapkan payudara anda agar nampak lebih seksi you... klik feredeabeauty.blogspot.my untuk mantapkan payudara anda dengan cara yang selamat dan berkesan.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...