3 Makanan Yang Patut Dielakkan Ketika Datang Bulan

Ingat orang lepas bersalin saja yang ada pantang larang? Wanita yang datang bulan juga ada pantang larangnya. Contohnya dari segi makanan. Antara makanan yang patut dielakkan ketika datang bulan ialah:

Ia sememangnya tidak baik untuk wanita yang datang bulan kerana kandungan gulanya yang tinggi dan boleh menambahkan lagi kesakitan yang sedia ada. Sama juga seperti kopi.


Daging Berlemak
Di samping mampu menambahkan kesakitan senggugut anda, ia juga boleh menyebabkan kesakitan serta kekejangan di bahagian rahim.

Biskut Atau Kek
Senggugut anda akan menjadi lebih teruk kesan daripada pengambilan gula yang terdapat dalam biskut atau kek. 

  • You all para wanita sekalian, kalau laki you all curang, so you all pun kenalah lagi jaga body, agar sentiasa cantik, mantap, ramping dan menawan, Kan you all nak mulakan hidup baru dengan jodoh yang baru, barang second kan... kenalah gilap balik kasi cun melecun macam anak dara.. .welll lagi mantap dari anak dara tau...So admin nak share pakai la korset agar nampak lebih cantik dan menarik...Try islalisa corset!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...