3 Kebaikan Rumah Terbuka

Tidak sah apabila sepanjang bulan Syawal, tiada rumah terbuka. Ia seperti satu kemestian untuk menjamu para tetamu di samping memberi peluang kepada kaum lain untuk menikmati budaya sesebuah kaum lain. Tetapi apakah kebaikan dalam menganjurkan rumah terbuka ini? Antaranya ialah:

Eratkan Silaturahim
Di samping mampu mencapai tahap perpaduan, rumah terbuka ini juga mencerminkan identiti masyarakat Malaysia yang harmoni selain mengeratkan lagi hubungan silaturahim yang sedia terjalin.


Tradisi Kehidupan
Dengan penganjuran rumah terbuka di setiap musim perayaan, ia seperti satu amalan tradisi yang menyerlahkanlagi identiti masyarakat majmuk yang terdapat di Malaysia.

Mewujudkan Proses Kebudayaan
Apabila pelbagai kaum berhimpun, mereka akan didedahkan kepada adat resam kaum lain di mana sikap toleransi akan wujud di kalangan generasi kesan daripada unsur-unsur kebudayaan.

Laki babe, kalau diorang nampak aweks diorang ni cantik, nampak muda, dan pandai melawa dan jaga badan, sayang nak ditinggalkan babe. Sebab tulah babe, laki rela pujuk memujuk pompuan yang cantiks. You all jagalah body...jangan nampak gempal berisi...Cuba pakai corset. babe
Islalisa Corset yang paling terbaik bebe. Dah ramai orang try dah banyak testimoni, Try la babe.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...