5 Tempat Best Berbulan Madu di Eropah

Jika diberi kesempatan, pasti ramai yang inginkan bulan madu yang indah dan mampu dijadikan kenangan sehingga ke hari tua. Berikut adalah 5 destinasi bulan madu terbaik di Eropah!

Paris, Perancis
Ia merupakan kota impian dan juga kota romantis bagi setiap wanita. Menara Eiffel tampak indah ketika waktu malam.



Venice, Itali
Ia adalah sebuah kota yang didominasi air dan kanal. Jika anda berbulan madu di sana, sudah pasti anda akan dapat menikmati kelazatan makanan khas Itali dengan suasana romantik dan juga keramahan orang tempatan.

Vienna, Austria
Kota ini dikenali dengan keindahan muzik tradisionalnya dan juga kota Mozart. Lebih-lebih lagi apabila anda menikmati makanan di salah sebuah restorannya yang mampu meningkatkan suasana romantis.

Amsterdam, Belanda
Pasti anda teruja untuk berpesta dan juga menikmati kehidupan malam yang menyenangkan dengan bangunan cantik berwarna warni.

Barcelona, Sepanyol
Ia merupakan destinasi yang sempurna sambil menikmati secawan kopi sambil melihat kegiatan rakyat tempatan  di sekeliling anda.

Jadi you all cubalah jaga badan dan mantapkan payudara anda agar nampak lebih seksi you... klik feredeabeauty.blogspot.my untuk mantapkan payudara anda dengan cara yang selamat dan berkesan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...