5 Hospital Bersalin Paling Mahal Di dunia

Pernahkah anda mengimpikan untuk melahirkan bayi anda di hospital yang mewah serta eksklusif. Jika anda berkemampuan, tidak salah rasanya untuk merasai pengalaman sedemikian. Jom kita lihat hospital bersalin termahal di dunia!


The Portland Hospital di London
Ia merupakan hospital bersalin termahal di dunia kerana seringkali menjadi pilihan keluarga diraja dari Timur Tengah selain selebriti seperti Claudia Schiffer, Victoria Beckham, Kate Winslet dan ramai lagi.

The Prince of Wales Hospital di Australia
Ia adalah sebuah hospital yang memiliki unit bersalin mewah di Crowne Plaza Coogee Beach yang berdekatan dengan sebuah hotel bintang lima. Manakala para ibu bersalin boleh memesan limosin dari rumah ke hospital di samping menerima layanan bersalin premium dengan gaya permandangan laut eksklusif.

Clinique des Grangettes di Switzerland 
Ia menawarkan taman yang indah dan menenangkan. Malah di negara ini, rawatan perubatannya sangat rapi.

Lenox Hill Hospital di Manhattan
Ia menawarkan suite mewah dengan dinding kayu mahoni di samping layanan manicure dan juga padicure. Kini ia terkenal apabila Beyonce melahirkan puterinya di sini iaitu Blue Ivy.

Cedard-Sinai di Los Angeles
Ia menawarkan kelas deluxe dengan jamuan makanan yang hebat. Bintang ternama yang pernah mendapatkan rawatan di sini adalah Victoria Beckham, Kate Hudson, Kourtney Kardashian dan Rachel Zoe.

Jadi you all cubalah jaga badan dan mantapkan payudara anda agar nampak lebih seksi you... klik feredeabeauty.blogspot.my untuk mantapkan payudara anda dengan cara yang selamat dan berkesan.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...