4 Perkara Yang Didambakan Suami Tetapi Dirahsiakan Daripada Isteri Mereka

Dalam hidup berumahtangga, anda haruslah berkomunikasi dengan pasangan mengenai perkara-perkara penting untuk menyemarakkan lagi mahligai yang dibina. Tetapi tidak semua perkara akan dikongsi oleh para suami bersama isteri mereka. Ada beberapa yang dirahsiakan oleh suami daripada pengetahuan isterinya iaitu:


Inginkan hubungan intim dipenuhi
Ia merupakan satu keperluan bagi suami walaupun perkara ini tidak dibincangkan secara terbuka di anatara suami atau isteri.



Ingin dihormati
Isteri perlulah mempunyai rasa hormat kepada suami dalam rumahtangga kerana jika tiada rasa hormat, tiadalah cinta yang dapat diberikan oleh suami.

Inginkan isteri yang setia
Kesetiaan merupakan asas dalam perhubungan. Ini kerana suami kadang kala memikirkan adakah anda akan bersamanya ketika susah dan senang? Selain itu, sikap curang pasangan mampu menghancurkan rumahtangga.

Sukakan isteri yang sering menasihati
Jangan sesekali memaksa suami untuk melakukan kebaikan. Ini kerana tiada paksaan dalam Islam. Suami sukakan isteri yang sering menasihati mereka tentang perkara yang baik-baik.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...