3 Rutin Orang Malas Bersenam

Kebiasaannya anda hanya akan bersemangat untuk bersenam pada permulaan sahaja. Selepas itu anda automatik akan menjadi malas mungkin disebabkan pelbagai halangan seperti kekangan masa. Anda boleh meneruskan niat anda dengan melakukan rutin di bawah!

Peluk Pasangan
Berdasarkan kajian, pelukan boleh membebaskan hormon kortisol di mana ia juga mampu mengurangkan tujuh peratus tekanan yang anda alami.

Berlari Anak Di dalam Rumah
Anda boleh berdiri dan berjalan ketika mengambil barang atau menguruskan hal rumah bagi mengurangkan berat badan. Lebih-lebih lagi jika anda terlalu sibuk menguruskan anak.

Ketawa 
Ia dapat mengurangkan rasa sakit, meredakan ketegangan malah meningkatkan fungsi kekebalan tubuh. Praktikkan senaman mulut ini kerana ia merupakan cara paling mudah untuk mengembalikan kesihatan minda.

Paling penting jangan lupa pakai corset. Kalau perut nampak dah tak cantik, orang mengata plak... so please la pakai hokey....
Click sini islalisacorset.com









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...