5 Tanda Suami Anda Curang Dengan Anda

Pernahkah anda mengalami situasi seperti di bawah? Jika ya, besar kemungkinan suami anda curang di belakang anda. Oleh itu, anda haruslah berhati-hati sebelum melakukan tuduhan yang melulu.


1. Terlalu Sibuk Dengan Media Sosial
Sanggup menghabiskan masa berjam-jam mengadap telefon tanpa menghiraukan orang sekeliling.


2. Ada Kata Laluan Pada Telefon Bimbit
Ini adalah sikap curang yang amat ketara apabila suami meletakkan kata lauan pada telefon bimbitnya dan sering membawa telefon bimbit hingga ke tandas.


3. Jawab Panggilan Telefon Jauh Daripada Orang Lain
Apabila telefonnya berdering, sama ada dia akan angkat panggilan tersebut dan bercakap jauh daripada anda atau membiarkan telefon tersebut berdering beberapa kali.


4. Sikap Suami Semakin Berubah
Suami akan melenting apabila ditanya. Tetapi ada juga suami yang terlebih mengambil berat agar perbuatan curangnya tidak dapat dihidu. Ada juga suami yang dari mesra dengan anak-anak menjadi tidak mesra.


5. Kemesraan Semakin Pudar
Suami akan mula berasa bosan dengan anda. Ini kerana dia menganggap wanita baru yang dikenalinya lebih baik daripada anda.

Kesimpulannya, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua. Jika anda mengesyaki sesuatu yang tidak kena, selidik sebaik-baiknya sebelum anda mengambil tindakan terburu-buru. Jika betul suami anda curang, berbincang sebelum mengambil sebarang tindakan.

Jadi you all cubalah jaga badan dan mantapkan payudara anda agar nampak lebih seksi you... klik feredeabeauty.blogspot.my untuk mantapkan payudara anda dengan cara yang selamat dan berkesan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...