5 Makanan Kuruskan Badan Selama 12 Jam


Kebanyakan wanita sanggup mengikat perut untuk tampak langsing dan menawan. Anda perlu ingat bahawa anda tidak seharusnya melakukan diet yang ekstrem untuk memiliki bentuk badan idaman. Apa kata anda cuba mengamalkan 5 makanan di bawah untuk menguruskan badan selama 12 jam? Jom!

1. Pengambilan makanan tanpa gula
Anda harus mengelakkan makanan atau minuman yang bergula di mana anda boleh menggantikan dengan sesuatu yang rendah kalori.

2.  Kurangkan makanan berkarbohidrat yang berlebihan
Hentikan makanan yang mengandungi karbohidrat secara berlebihan seperti roti bakar, pizza, burger. Anda boleh cepat gemuk jika makan makanan tersebut di malam hari.


3. Makan buah sebelum makan nasi 
Anda dinasihatkan untuk memakan buah-buahan sebelum anda makan nasi bagi mengelakkan pengambilan nasi secara berlebihan. Ini kerana buah mengandungi gula semula jadi yang boleh mengenyangkan.

4. Sarapan dengan oat
Oat merupakan makanan yang bebas kalori. Anda boleh gantikan oat dengan 2 keping roti gandum dan sebiji telur rebus. Ia mampu membuatkan anda berasa kenyang dengan lebih lama.

5. Makan daging dengan buang kulitnya 
Anda boleh makan daging unuk kurus dengan cepat. Tetapi ia harus direbus dan buang kulitnya. Ini kerana kulit daging mengandungi kalori yang sangat banyak.

Selamat mencuba. Paling penting jangan lupa pakai corset. Kalau perut nampak dah tak cantik, orang mengata plak... so please la pakai hokey....
Click sini islalisacorset.com




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...