3 Teknik Rahsia Pikat Lelaki Ajak Nikah Cepat

Bagaimanakah caranya untuk memikat lelaki agar bernikah cepat? Anda tidak perlu terburu-buru. Hanya ikuti langkah-lagkah ini. Pasti lelaki tersebut segera melamar anda!m


Tetapkan tarikh akhir
Jika anda sudah lama menjalinkan hubungan cinta, tidak salah kalau tetapkan tarikh akhir untuk hubungan tersebut agar dia dapat menentukan tarikh kahwin anda berdua. Jangan pula bermain tarik tali tanpa sebarang kepastian. 



Ramaikan kawan
Tidak salah jika anda menunjukkan anda juga mempunyai kawan lelaki yang lain dan bukan hanya bergantung pada dia seorang. Ini bagi membuktikan anda bukanlah seorang wanita yang lemah dan juga membosankan.


Bincang dari hati ke hati
Lakukan perbincangan untuk ketahui hala tuju hubungan anda berdua. Jika serius, bolehla anda berdua mengambil langkah seterusnya. Jika sebaliknya, bawalah haluan hidup masing-masing.

Jangan lupa jaga body, agar cantik, slim dan ramping. Pastikan anda tampak cantik di hari bahagia anda dengan Islalisa Corset!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...