3 Teknik Rahsia Kurus Langsing Masa Kahwin


Setiap pengantin pasti inginkan badan yang langsing menjelang hari perkahwinan. Tahukah anda bagaimana untuk tampak kurus langsing ketika di hari bahagia anda? Di sini ada 5 teknik yang boleh anda terapkan.





Dapatkan tidur yang cukup.
Seseorang memerlukan tidur yang berkesan iaitu lebih kurang 8 jam. Ini kerana tidur memainkan peranan penting agar ia dapat menyumbang kepada berat badan dan juga bentuk tubuh yang normal. Selain itu, ia juga dapat memberi kehidupan yang sihat pada anda kelak.


Jaga pemakanan.
Anda tidak boleh makan mengikut nafsu semata-mata. Hidangan sesuatu makanan amat penting kerana ia merupakan pengambilan pemakanan yang betul. Makan dengan hidangan yang sikit tetapi kerap. Pemilihan makanan haruslah yang berkhasiat.


Minum air mineral.
Badan kita memerlukan sekurang-kurangnya 1.5 liter air setiap hari. Tiada guna jika anda berdiet tanpa mengamalkan minum air mineral. Selain itu, air mineral juga baik untuk penjagaan kulit anda.

Paling penting jangan lupa pakai Islalisa Corset. Ia bagi badan anda tampak ramping dan menarik ketika bergelar raja sehari.
Click sini islalisacorset.com



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...