3 Tanda Anda Mandul


Setiap pasangan yang mendirikan rumah tangga pasti inginkan kehadiran seorang cahaya mata. Oleh itu, anda dan pasangan anda haruslah peka dan ketahui perkara-perkara yang perlu agar dapat mengelakkan diri daripada masalah kemandulan.



Merokok
Sebagaimana yang kita tahu, merokok sememangnya membahayakan kesihatan. 43% perokok wanita mengalami penurunan fungsi kesuburan. Oleh itu, wanita yang tidak merokok memiliki peluang lebih besar untuk hamil. Selain itu juga, merokok juga boleh meningkatkan potensi keguguran.


Tekanan
Wanita boleh mengalami kesulitan untuk hamil apabila mengalami tekanan. Lebih-lebih lagi bagi wanita yang bekerjaya yang terpaksa mengharungi kehidupan di kota metropolitan ini.


Berat Badan Tidak Normal
Faktor berat badan juga mampu mengurangkan peluang wanita gemuk mahupun kurus untuk hamil. Oleh itu, anda haruslah melakukan pemantauan terhadap pemakanan dan juga berat badan agar hormon anda mampu berfungsi dengan baik.

Dari segi perspektif kesihatan, tarian zumba mampu membakar kalori yang tinggi, meningkatkan kecergasan kardiovaskular, menghilangkan tekanan serta memperbaiki kesihatan mental anda.

Pakai Islalisa Korset untuk dapatkan bentuk badan yang kurus, ramping dan cantik dengan pantas serta selamat! 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...