3 Tanda Anda Hamil Yang Anda Tidak Perasan


Jika anda merupakan pasangan yang baru saja mendirikan rumah tangga, pasti anda belum biasa mengalami tanda-tanda awal kehamilan. Tidak semua wanita sedar yang mereka sedang hamil. Ini kerana tanda-tanda kehamilan pada setiap wanita adalah berbeza-beza. Jom ikuti 3 tanda kehamilan yang mungkin anda tidak perasan.



Suami muntah-muntah
Jangan sangka wanita sahaja akan mengalami simptom morning sickness ketika hamil. Lelalki juga boleh mengalami simptom tersebut tanpa disangka-sangka.

Perut kembung
Pernahkah anda berasa perut anda seperti mengembung lebih-lebi lagi pada waktu pagi? Kejadian sebegini kemungkinan disebabkan oleh progestron yang melambatkan proses penghadaman anda.


Sering berasa penat
Apabila anda sering berasa penat, ini disebabkan oleh perubahan hormon. Peningkatan hormon progestron juga sering dikaitkan dengan kepenatan anda. Ini kerana badan anda cuba menyesuaikan diri dengan kehadiran insan baru.

Inginkan keselesaan ketika melakukan tarian Zumba? Dengan kainnya yang tahan lasak, ia tidak panas apabila dipakai. Anda boleh cuba sport bra Islalisa sekarang! Jangan lepaskan peluang!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...