3 Sebab Wanita Moden Pakai Sport Bra

Sport bra adalah bra khusus yang direka khas untuk wanita yang bersukan di mana ia untuk memberi sokongan maksima pada payydara anda. Kini ia tidak lagi dipakai ketika bersukan. Ia telah menjadi trend untuk dipakai seharian. Mengapa wanita moden kini memilih sport bra berbanding bra biasa? Berikut adalah sebab-sebabnya.

Bergerak bebas
Kini terdapat pelbagai jenis sport bra. Oleh itu, wanita yang memiliki payudara yang lebih besar boleh memilih sport bra yang sesuai dengan mereka agar pergerakan mereka selesa.

Dapat mengurangkan geseran puting
Sport bra mampu mencegah luka akibat geseran puting pada kain bra biasa. Ini kerana sport bra memiliki kain yang lembut.

Mampu mencegah kerosakan ligamen
Ligamen yang menempelkan kelenjar susu pada kulit merupakan bahagian utama pembentukan payudara. Dengan pemakaian sport bra, ia dapat membantu anda mencegah kerosakan pada ligamen ini. 

Pemakaian sport bra mampu berikan semangat, feel dan keselesaan yang berganda pada mereka yang aktif bersukan. Cubalah Islalisa Sport Bra. Dah ramai yang cuba, memang akan pilih sport bra untuk pakaian harian mereka. Selesa, sakit tengok dan sakit belakang pun hilang. Pilihalah sport bra pilihan anda.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...