3 Cara Nampak Berseri Masa Berkahwin


Pastikan anda ingin dilihat jelita apabila berada di singgahsana. Ketahui 3 cara untuk nampak berseri menjelang hari perkahwinan.


Lembapkan wajah dengan air kelapa tua
Jika anda mempunyai masa terluang, dapatkan air kelapa tua untuk mencuci muka anda agar kulit muka tampak lembap berseri. Biarkan ia selama 10 minit sebelum membilas muka anda dengan air bersih.

Jadikan timun sebagai eyemask
Mata anda boleh menjadi penat akibat tidak mendapat tidur yang cukup. Oleh itu, tekapkan hirisan timun pada kedua belah mata anda selama 30 minit agar dapat menghilangkan lebam di bawah mata. Selain mempunyai khasiat yang bagus, hirisan timun juga berupaya menegangkan otot di bawah mata anda.


Luang masa di pusat rawatan kecantikan
Tidak salah sekiranya anda berbelanja lebih dengan meluangkan masa di pusat kecantikan. Lakukan rawatan dari hujung rambut hingga kaki untuk tampak berseri di hari bahagia anda!

Jangan lupa jaga body, agar cantik, slim dan ramping. Pastikan anda tampak cantik di hari bahagia anda dengan Islalisa Corset!!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pad Wanita Herba Wangi VS Pad Sintetik? Mana yang bagus?

Banyak jenama bercakap tentang bagaimana pad organik / tampon hebat tanpa racun dan peluntur klorin, tetapi mereka hampir tidak bercakap ten...